آوای جنوب

مدیرکل صدا و سیمای استان:

حذف چرخه ارسال فیزیکی اخبار دفاتر خبری کهگیلویه و بویراحمد

afsharniaمدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از ارسال اینترنتی تصاویر خبری دفاتر خبری شهرستان‌‌ها و حذف چرخه ارسال نوار خبر داد و گفت: از ابتدای آذر ماه این طرح در سراسر استان اجرایی می‌شود.

آوای جنوب؛

همایش دو روزه خبرنگاران آزاد صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد که از روز گذشته در سالن فرمانداری دهدشت برگزار شده بود ظهر امروز به کار خود پایان داد.

یوسف افشارنیا در اختتامیه این همایش با بیان اینکه خبرنگاران با حداقل امکانات ظرفیت شهرستان‌ها را در حوزه خبری پوشش می‌دهند، از آنان به عنوان رابط صدا و سیما در شهرها و بخش‌ها نام برد و اظهار کرد: خبرنگاران آیینه انعکاس خدمات و در عین حال نارسایی‌ها و مشکلات مردم هستند و اعتماد عمومی را بین مخاطبان دارند.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر چه تعهد در کار خبرنگار بیشتر باشد رسالت خود را بهتر انجام می‌‌‌دهند.

این مسئول خبرنگاران را در معرض انتقاد و قضاوت دانست و با تأکید بر لزوم حفظ هویت استقلال خبرنگار، شجاعت، شهامت و صداقت را از ویژگی‌های بارز خبرنگاران عنوان و تصریح کرد: قشر خبرنگار کار خبری خود را دقیق و با معیارهای اصولی تنظیم می‌کند و با رعایت صداقت و انصاف در خبرها از طرفداری یا دشمنی بی‌وجه خودداری می‌کند.

مدیر کل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد پرداختن به سوژه‌های خاکستری و سیاه‌نمایی را از رسالت خبرنگار به دور خواند و گفت: نگاه یک طرفه به موضوع و قضاوت ناعادلانه از منظر مخاطب متروک است.

افشارنیا با اشاره به عزم صدا و سیمای استان بر به روز رسانی شیوه‌های خبررسانی از ارسال اینترنتی تصاویر خبری و حذف چرخه ارسال نوار خبر داد و افزود: از ابتدای آذرماه دریافت اخبار و رویدادها صرفاً از طریق اینترنت صورت می‌گیرد و هیچ نواری از فیلم و تصاویر خبری پذیرفته نخواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم همکاری مسئولان در اجرای این طرح خواستار تأمین زیرساخت‌های لازم در دفاتر خبری شهرستان‌ها شد و گفت: ائمه جمعه، فرمانداران و بخشداران هماهنگی لازم جهت فراهم شدن امکانات ضروری این طرح را به عمل آورند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president