آوای جنوب

جمشید غدیری: تیم دنای یاسوج با حضور در استانداری پی‌گیر مشکلاتش می‌شود

سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج گفت: بازیکنان این تیم با حضور در استانداری پی‌گیر سرنوشت تیم و مشکلات آن خواهند شد.

آوای جنوب؛

جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به باخت تیم فوتبال دنای یاسوج در برابر خلخال دشت اظهار کرد: خیلی طبیعی بود که با روند کنونی در برابر تیم خوب خلخال دشت شکست را پذیرا باشیم.

وی گفت: تیم بدون بازیکنان غیر بومی خود در برابر خلخال دشت مقاومت خوبی داشت و حتی بهتر هم بازی کرد اما تن به شکست داد که بازیکنان بعد از آن در رختکن همه به گریه افتادند.

سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج چنین وضعیتی را برای تیم فوتبال دنا و فوتبال شهر یاسوج اسف‌بار دانست و گفت: وقتی مسئولان در جلسه‌ای قول می‌دهند که در کنار بازیکنان قرار خواهند گرفت و حتی برای تجدید روحیه با آن‌ها شام می‌خوردند و این کار انجام نمی‌شود چه انتظاری از این تیم می‌توان داشت.

وی گفت: وقتی در این استان همه مسئولان ریز و درشت از هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی برای آبروی ورزش مرکز استان عاجز هستند از دست من مربی چه ساخته است.

غدیری افزود: ظلم بزرگی به فوتبال شهر یاسوج شده است و تیمی بزرگ مثل شهرداری را به این روز انداختند که باید روزی پاسخگوی عملکرد خود باشند.

سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج ادامه داد: مسئولان کاری برای تیم نمی‌کنند و عده‌ای هم روی سکو و در جایگاه می‌ایستند و به تیم می‌خندند و بازیکن و مربی و مجموعه تیم را مسخره می‌کنند که این عده در پی بی‌آبرویی فوتبال یاسوج هستند و از ذلیل شدن فوتبال این شهر خوشحال می‌شوند.

وی گفت: اگر مسئولان در استانداری نمی‌توانستند چرا قول همکاری و کمک دادند تا هوادار و بازیکن و مربی به حرف آن‌ها استناد کنند و این‌گونه با حیثیت یک مجموعه بازی شود.

غدیری تصریح کرد: همراه با بازیکنان و سرپرست تیم تصمیم گرفته‌ایم همگی به استانداری برویم و تکلیف خود را مشخص کنیم حالا که در این استان کسی فریادرس تیم دنا نیست.

وی با سؤال از خبرنگار فارس که شما چگونه خبرنگاران خود را برای تهیه خبر راضی نگه می‌دارید و آیا اگر مبلغی ولو اندک هم به آن‌ها ندهید انگیزه‌ای برای کار خواهند داشت، افزود: وقتی من ۵۰۰ هزار تومان هم در جیب خود برای تشویق بازیکن و رفع مشکلات شخصی آن‌ها نداشته باشم چگونه باید با دست خالی به مصاف حریفان تمام مسلح بروم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president