آوای جنوب

جلسه خصوصی اصلاح طلبان کهگیلویه وبویراحمد با معاون وزیر کشور

اصلاحاتگفته می شود جمعی از اصلاح طلبان کهگیلویه وبویراحمد با معاون سیاسی وزیر کشور در یاسوج جلسه خصوصی را تشکیل دادند.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب؛ بر طبق شنیده ها از منابع آگاه و برخی از رسانه های محلی ظهر روز پنج شنبه ۳۰ بهمن معاون سیاسی وزیر کشور باجمعی از اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد در هتل آزادی یاسوج دیداری انجام داده است.

شخصیت‌های سیاسی اصلاح طلب حاضر در این جلسه گفته می شود عبارتنداز؛ لطیف رستاد، سیدرضا عسکری، سید محمدعلی سجادی و صدرالله شریفی که بنا به گفته خودشان در روزهای قبل از وزارت کشور جهت این دیدار هماهنگی‌های لازم به عمل آمده بود.

گفته می شود بعد از حضور این افراد در لابی هتل در حالی که محمدحسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی امنیتی و نمایندگان مجلس زارعی و بزرگواری همراهی می‌شد، معاون وزیر سیاسی و امنیتی وزیر کشور از این جمع جدا و حدود یک ساعت با این افراد جلسه خصوصی در پشت درب‌های بسته برگزار کرد.

یکی از شرکت کنندگان در این جلسه به خبرنگار یکی از رسانه های محلی استان در یاسوج، گفت، موضوع جلسه هم‌اندیشی جهت بهبود وضعیت مدیریتی استان و تلاش برای انسجام، همگرایی بیشتر بوده است. با این حال گمان می‌رود این جلسه حول موضوعات مهمتری از جمله بررسی چگونگی عملکرد مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد و بررسی وضعیت نیروهای سیاسی استان بوده باشد.

گفته می شود حاضران در جلسه به جد خواستار ورودمعاون سیاسی کشور جهت حل موضوع فرماندار کهگیلویه شدند.

هنوز اطلاعات دقیقی از محتوای این جلسه خصوصی اصلاح طلبان کهکیلویه وبویراحمد با معاون سیاسی وزیر کشور بیرون نیامده است.

این در حالی است که ظهر امروز حجت السلام بزرگواری،نماینده ۴ شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس در شورای اداری امروز گفت: بسیاری از بخشداران و فرمانداران دولت تدبیر و امید منصوب شده در حوزه‌های انتخابیه بنده ضعیف هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president