آوای جنوب

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

تکمیل ورزشگاه بزرگ یاسوج کار یک نفر نیست

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکمیل ورزشگاه بزرگ یاسوج کار یک نفر نیست.

آوای جنوب؛

جهانبخش ایزدپور بابیان اینکه جزیی‌ترین کارها برای افتتاح و بهره‌برداری از ورزشگاه بزرگ ۱۵ هزار نفری یاسوج باقی مانده است، اظهار کرد: هیچ‌گاه یک پروژه را به صورت ۱۰۰ درصدی تحویل نمی‌دهند اما این پروژه اکنون از همه لحاظ آماده بهره‌برداری است و تنها چند کار بسیار کوچک و ریز باقی مانده که آنها را هم ظرف هفته‌ آینده برطرف می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از این کارهای ریز به رنگ‌آمیزی و نصب چند عدد صندلی مبلی و همچنین نصب لامپ‌ها محدود می‌شود، تصریح کرد: محوطه‌سازی این ورزشگاه در زمانی که ما از هشت ماه پیش وارد استان شدیم پیشرفت ۱۰ درصدی داشت که اکنون به مرز ۸۰ درصد رسیده است.

ایزدپور با انتقاد از برخی موضع‌گیری‌ها در خصوص ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری گفت: ما هیچ‌گاه ادعا نکرده‌ایم که این ورزشگاه در دوره ما تکمیل شده است بلکه همه از استانداران و مدیران‌کل قدیم تاکنون و نمایندگان مجلس برای ساخت آن تلاش کرده‌اند و ما هم در میان آن‌ها اندک کاری انجام داده‌ایم پس نمی‌توان ساخت و تکمیل این ورزشگاه را به تلاش یک فرد و یا یک عده گذاشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از زحمات رسانه‌ها برای انعکاس اخبار مربوط به پروژه‌های عمرانی ورزشی در استان گفت: اگر آن‌ها نبودند شاید برخی از کارها بر زمین می‌ماند و انتقادات سازنده و به دور از حب و بغض آن‌ها نیز کمک شایانی برای رونق گرفتن پروژه‌ها از جمله ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج داشته است.

این مسئول از کارهای انجام شده فعلی گزارشی داد و گفت: برای مثال وی‌ای‌پی ما آماده است، اجرای فونداسیون ایرواشر، نصب تابلوی برق، اجرای هندریل راه‌پله‌های ورودی‌ها و اجرای سقف کاذب طبقات انجام شده است.

ایزدپور افزود: تست راه‌اندازی موتورخانه، کلیه عایق‌کاری‌های تأسیسات، تکمیل سونا و جکوزی و بسیاری از موارد مهم و اساسی دیگر انجام شده است.

وی گفت: اکنون همه ۱۵ هزار صندلی برای افتتاح نصب بوده و همه عوامل دست به دست هم داده‌اند تا با تمیز کردن مجموعه و نظافت کلی و اتمام کارهای جزئی آماده برای افتتاح آن توسط وزیر ورزش باشیم.

وی گفت: کار خوب دیگر این است که تعداد زیادی از هیئت‌های ورزشی استان در این مجموعه مستقر می‌شوند که از جمله آن‌ها هیئت فوتبال و هیئت دو ومیدانی خواهد بود و ساختمان تجهیز کارگاه را نیز در اختیار تعدادی دیگر از هیئت‌ها قرار می دهیم تا از بلاتکلیفی خارج شوند..

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president