آوای جنوب

توصیه امام جمعه باشت به استاندار و شورای تأمین کهگیلویه و بویراحمد

ه مسئولان استانی توصیه می‌شود دقت بیشتری داشته باشند و حزب‌اللهی‌ها بیدار باشند و در برابر این چنین افرادی ایستادگی کنند

امام جمعه باشتامام جمعه باشت گفت: انتساب اسیدپاشی به نیروهای حزب‌اللهی ترویج القائات رسانه‌های غربی است.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام‌ عبدالرحیم عبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در باشت در خصوص سخنرانی رسول منتجب‌نیا در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: چند روز پیش شاهد دعوت شخصی در دانشگاه علوم پزشکی به جلسه‌ای با موضوع بازخوانی پیام‌های عاشورا بودیم که متأسفانه این فرد با وجود موضوع جلسه، ارزش‌ها و مسائل دینی را کوبید.

وی با بیان اینکه معتقدیم برخی نزدیکان دولت به دنبال تطهیر فتنه‌گران هستند، بنابراین به اسم اعتدال می‌خواهند جرم‌ها و خیانت‌های فتنه‌گران را شسته و ضربه‌هایی را که به دین زده‌اند پاک کنند، ادامه داد: انتساب اسیدپاشی‌ به حزب‌‌اللهی‌ها و بیان این موضوع که اسیدپاشی به اسم امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته هم یک دروغ و هم فتنه‌ای جدید بوده و علاوه‌ بر این ضربه بزرگی به این دو فروع دین است.

امام‌ جمعه باشت خاطرنشان کرد: اگر چه این مسئله در دوره اصلاحات زیاد به چشم خورده؛ تا جایی که روزنامه‌های دوره اصلاحات نوشتند ما علیه خداوند نیز می‌توانیم راهپیمایی کنیم، بنابراین این دست سخنان سخیف امری طبیعی است.

خطیب جمعه باشت عنوان کرد: به مسئولان استانی توصیه می‌شود دقت بیشتری داشته باشند و حزب‌اللهی‌ها بیدار باشند و در برابر این چنین افرادی ایستادگی کنند، چرا که ما در مسائلی که مربوط به نظام، ارزش‌ها و ولایت باشد با هیچ شخصی تعارف نداریم و وظیفه شرعی خود را انجام می‌دهیم.

عبودی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص همسو بودن این نوع اظهارات با رسانه‌های غربی، یادآور شد: این‌ها در واقع به بیان القائات رسانه‌های غربی در کشور می‌پردازند، چرا که انتساب اسیدپاشی به حزب‌اللهی‌ها از رسانه‌های غرب آغاز شده، بنابراین به نظر می‌رسد چنین سخنانی در راستای ترویج القائات رسانه‌های غربی باشد.

وی ادامه داد: اگرچه این موضوع تعجبی ندارد، چرا که خط مشی فتنه‌گران از غرب و بیگانگان است، اما خداوند را سپاسگزاریم که جوانان حزب‌اللهی هستند که در برابر این چنین مواضعی ایستادگی می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: به استاندار و شورای تأمین کهگیلویه و بویراحمد توصیه می‌کنیم با اقتدار و بدون هرگونه مسامحه‌کاری اجازه ندهند آرامش استان با چنین اظهاراتی بر هم زده شود.

امام جمعه باشت در خصوص سخن منتجب‌نیا که اظهار داشته مجلس به دنبال ساقط کردن دولت است، تصریح کرد: نمایندگان وکلای مردم هستند و در رأی دادن نیز باید جوابگوی مردم باشند، بنابراین اعلام می‌کنیم تا زمانی که وزیر پیشنهادی از حامیان فتنه‌ باشد رأی نخواهد آورد.

رسول منتجب‌نیا شامگاه چهارشنبه گذشته در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی شهر یاسوج در اظهاراتی تأمل‌برانگیز این گونه گفت که « وقتی طرفدار اسلام طالبانی باشیم یک عده به خود اجازه می‌دهند به اصفهان بروند و بگویند این دختر چون زلفش بیرون است روی صورتش اسید بپاشند».fars/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president