آوای جنوب

توصیه های فرماندار گچساران به کاندیداهای انتخابات/مردم نان شب ندارند شما سفره رنگین پهن کرده اید/ مگر در شورای شهر چه خبر است

آوای جنوب،

 به گزارش آوای جنوب پیش از ظهر امروز نشست شورای اداری شهرستان با چندین ذستور کار به ریاست فرماندار و با حضور روسای ادرات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزارشد.

در این نشست علیرضا اتابک،گفت:در آستانه سالگرد ارتحال امام (ره) هستیم، حضرت امام راحل بیداری به همه ملت های آزادی خواه جهان دادند، و این قیام ۱۵خرداد بود که زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: راه و آرمان حضرا امام (ره) در بطن کشورمان همچنان جاری و ساری است چرا که حضرت امام (ره)امام در مسیر آرمان های انقلاب تکیه گاهشان را بعد از توکل به خداوند ،مردم گذاشتند و مردم را در هر امری مورد نظر قرار می دادند.

اتابک ادامه داد:اذمروز این نگاهی که در مردم سرنوشت خودشان سهیم هستند با پیروزی انقلاب تحقق یافت، و این اصل همچنان وجود دارد که نقش و حضور مردم در تمامی عرصه ها باید دیده شود چرا که در تمامی عرصه ها تاثیرگذار خواهندبود ،به هرحال توجه به سیره و نهضت امامراحل باید برای نسل جوان و نوجوان مان تبیین شود.

فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به وضعیت کرونا در این شهرستان ابراز کرد: همچنان شهرستان ما در وضعیت نارنجی قرار دارد و خیلی از مشاغل هم در این رنگ بندی ها تعطیل هستند،بنابراین ضرورت هایی وجود داشت که جلسات شورای اداری در ایام کرونا نیز برگزار شود.

وی افزود: مناسبت های زیادی را پشت سر گذاشتیم و سختی های زیادی را در بحث کرونا در سطح شهرستان تجربه کردیم تا به چنین شرایطی رسیدیم، اما می طلبد همچنان مردم و دستگاه ها باز هم نسبت به رعایت پروتکل هابهداشتی حساسیت های لازم را نیز داشته باشیم.

وی در ادامه گفت:برخی نهادها و دستگاه ها، واقعا در بحث کرونا سنگ تمام گذاشتند که اعتقاد دارم که در گچساران کارهای بزرگی صورت گرفت که حتی آب هم جایگزین نفت می شود و خیلی از اراضی کشاورزی این شهرستان به سمت آبیاری نوین می رود.

اتابک تصریح کرد:باتوجه به کارهای خوبی که درسطح این شهرستان انجام گرفته باید بتوانیم از این اقدامات هم صیانت کرد،طرح آبیاری باباکلان ، دشت امامزاره جعفر و لیشتر نیز طرح های آبرسانی خوبی هستند و تمام سطح اراضی شهرستان را به سمتی ببریم که جهت اشتغالزایی باشند و اکنون هم باید ادامه دهنده این نهضت باشیم.

فرماندار گچساران افزود: در زمینه عمران روستایی کارهای خوبی نیز صورت گرفت از آب، برق، گاز، تلفن، معابر روستایی، بهسازی و … گرچه اعتبارات خوبی به شهرستان وارد می شد اما برخی مدیران پای کار نبودند و اکنون باید مدیران پیگیر موضوعات باشند و نه اینکه فرماندار بخواهد به دنبال برخی مسائل بدود.

وی ادامه  داد:شایسته است تا اینکه کار باشد و شما هم مسئول باشید پس کارتان را انجام دهید، یک مدیر باید با برنامه باشد اگر چه نماینده ای هم نداشته باشیم،بنده هم از حقوق شهرستان در جلسه برنامه ریزی دفاع می کنم.

اتابک تصریح کرد: مدیران ما باید پای کار بیایند چرا ه کارهای بزرگی در این شهرستان انجام شده است و انسان های منصف باید چنین دیدگاهی هم داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: در آتش سوزی های جنگل ها و مراتع شهرستان خیلی از مدیران را نمی بینیم، یک مدیر اداره ما مسئولیت اجتماعی نیز دارد در حالی که یک هفته آتش سوزی بود یک مدیری زنگ نزد که آیا مرده اید یا زنده؟، درحالی که رئیس دادگستری شهرستان شب و روز در کوه آتش خاموش می کرد و انتظار هم این است از همه عزیزان که در چنین شرایطی پای کار بیایند.

اتابک در ادامه گفت: امروز انتخابات یک وظیفه است و باید زمینه مشارکت حداکثری را به وجود بیاوریم و مردم را پای صندوق های رای بیاوریم، ما مجری انتخاباتیم و کاری کنیم که امانتدار خوبی هم باشیم هرچند معتقدیم در بحث امانت داری نباید کوچکترین خیانتی داشته باشیم.

وی اذعان کرد: همکاری مدیران را در بحث اجرا خواستاریم آمار اموال و امکانات ادارات را می دانیم و اگر امکاناتی برای انتخابات می خواهیم انتظار این است که دستگاه ها نیز همکاری کنند و با توجه به وجود سرقت ها،ضرورت دارد که مکان ادارات و دستگاه های اجرایی به دوربین ن=مداربسته تجهیز شوند.

اتابک گفت: در بحث برق هم مشکلات بسیاری داریم، تابستان مصرف برق بالاست و باید در مصرف برق رعایت الگوی مصرف در دستور کار باشد.

وی ادامه داد: با توجه به بحث انتخابات، ادارات خدمات رسان در بحث کنده کاری و حفاری ها را در سطح شهر متوقف کنند ،ازهیات های اجرایی و نظارت هم کمال تشکر را داریم،

فرماندار گچساران در ادامه گفت: تبلیغات انتخابات محدود است و تذکراتی به عزیزان نامزدها هم داده ایم و انتظار داریم که عزیزان پایبند به قانون باشند، این تجمعات، این دورهمی ها و دادن غذاهای رنگین و سفره های آنچنانی برای چیست؟ برخی ها نامزدهای شورای شهر همراه با وعده شام وعده هایی را می دهند که اکنون نامزدهای ریاست جمهوری هم نمی دهند بنابراین این ریخت و پاش ها را کنار بگذارید که بعدها اگر رد صلاحیت شدید دنبال علت نگردید.

وی خاطرنشان کرد:خیلی ها در این شهر نان شب ندارند و اگر می خواهید خدمتی به مردم کنید پس از چنین اقداماتی دست بردارید و رسانه هاباید در خصوص این موضعات برای مردم روشنگری کنند.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president