آوای جنوب

امیررضا خادم در گچساران:

توسعه ورزش در کشور نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت مدیران دولتی است

DSC_0588معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: توسعه ورزش در کشور نیازمند حمایت مسئولان است.

آوای جنوب؛

امیررضا خادم عصر امروز در همایش بزرگ تجلیل از ۶۰۰ نام‌آور و قهرمان عرصه ورزش گچساران که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: من به دلیل اینکه در مرکز کارها زیاد بوده و گرفتارهایی وجود دارد، کمتر به شهرستان‌ها سفر می‌کنم.

وی بیان کرد: به عنوان فردی که در مراسم‌های مختلف شرکت کرده‌ام و سابقه و تجربه بسیاری دارم، چنین همایش باشکوهی را تاکنون تجربه نکرده‌ام و من از عوامل اجرایی و بانیان این همایش تقدیر می‌کنم.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز در این همایش کلیپ‌هایی از برخی از ورزشکاران گچساران پخش شد که این کلیپ‌ها نشان از توانایی‌ها و استعدادهای ورزشکاران این شهرستان دارد.

خادم عنوان کرد: برگزاری این همایش تجلیل از ورزشکاران و نام‌آوران شهرستان گچساران در سطح کشور بی‌نظیر بوده و برگزاری چنین همایشی در تهران که سالن‌های آنچنانی بسیاری دارد، سابقه ندارد.

وی با تأکید بر اینکه نام‌آوران و قهرمانان عرصه ورزش در کشور باید تجلیل شوند، تصریح کرد: برگزاری این همایش باید الگویی برای دیگر شهرهای کشور شود.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه توسعه ورزش کشور نیازمند حمایت بوده است، گفت: باید برای توسعه ورزش برنامه‌ریزی انجام گیرد.

خادم به ورزش در شهرستان گچساران اشاره کرد و افزود: من از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و گچساران درخواست دارم که توجه ویژه‌ای به ورزش در این شهرستان داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president