آوای جنوب

تقدیر از مدیرعامل خبرگزاری فارس به عنوان یاور اردوی جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

بهنیابا حضور مسئولان استانی از مدیرعامل خبرگزاری فارس به عنوان یاور اردوی جهادی، فرهنگی و سلامت در کهگیلویه و بویراحمد با لوح سپاسی تقدیر به عمل آمد.

آوای جنوب؛

عصر امروز و با حضور فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش استان و تنی چند از مدیران کل استانی و رؤسای سازمان‌ها و با محوریت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی، مراسم اختتامیه کاروان جهادی، فرهنگی و سلامت در این استان برگزار شد.

در این آیین از فعالان در راه‌اندازی کاروان جهادی، فرهنگی و سلامت تقدیر به عمل آمد که یکی از این فعالان سید نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس بود.

امیرحسین رستمی مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی با قدردانی از همه تلاش‌های مجموعه خبرگزاری فارس به ویژه مدیرعامل این خبرگزاری اظهار کرد: برنامه مشترکی را با همکاری چند دستگاه و خبرگزاری فارس در حوزه فرهنگی در دستور کار قرار دادیم که عنوان آن طرح نذر و صدقه کتاب بود.

وی گفت: خبرگزاری فارس و مدیرعامل آن به عنوان یکی از اعضای ستاد برنامه‌ریزی این طرح فعالیت‌های زیادی از جمله در زمینه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی بر عهده گرفتند.

مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی افزود: با عملکرد خوب مجموعه فارس و سایر دستگاه‌های همکار، تعداد زیادی کتاب به بنیاد خیریه تقدیم شد که این کتاب‌ها در اختیار کتابخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، مساجد و تعدادی در اختیار مدارس قرار گرفت.

در پایان این مراسم با اهدای لوحی از تعدادی فعالان این عرصه تقدیر به عمل آمد که سرپرست خبرگزاری فارس در کهگیلویه و بویراحمد به نیابت از مجموعه فارس این لوح را دریافت کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president