آوای جنوب

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

تحرکات انتخاباتی زودهنگام جریان سیاسی خاص در دانشگاه یاسوج قابل قبول نیست

در روز تودیع و معارفه مسئولان سابق و کنونی نهاد رهبری به مطالب مهمی اشاره شد که آقایان باید همه چیز را فهمیده باشند

۱۳۹۳۰۱۲۶-۳عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج گفت: تحرکات انتخاباتی زودهنگام یک جریان سیاسی در دانشگاه یاسوج قابل قبول نیست.

آوای جنوب؛

شاهرخ قبادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: برخی اقدامات سیاسی در دانشگاه یاسوج از سوی یک جریان خاص سیاسی در حال حاضر موجب اعتراض برخی از تشکل‌های سیاسی در دانشگاه یاسوج شده است.

وی گفت: این کار به اندازه‌ای غیرحرفه‌ای و زودهنگام است که حتی صدای برخی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه یاسوج را که دیدگاه نزدیک به این افراد دارند، درآورده است.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج تصریح کرد: به این آقایان هشدار می‌دهیم که دست از این رویه بردارند وگرنه ماهیت آن‌ها را با رسانه برای جامعه دانشگاهی استان برملا خواهیم کرد.

قبادیان افزود: دانشگاه اگرچه جای آزاداندیشی و حتی انجام کار سیاسی است اما به هیچ وجه نباید در دانشگاه سیاسی‌کاری شود و به همین خاطر نباید کسانی که خود داعیه‌دار کارهای فرهنگی در دانشگاه هستند، سیاسی‌کاری را سرلوحه خود کنند.

این فعال دانشجویی در دانشگاه یاسوج افزود: آقایان در روز روشن در دانشگاه یاسوج هنوز دو سال به پایان کار مجلس مانده فعالیت انتخاباتی انجام می‌دهند که این گونه فعالیت‌ها موجب ایجاد فضای نامطلوب سیاسی در دانشگاه می‌شود.

قبادیان در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: در روز تودیع و معارفه مسئولان سابق و کنونی نهاد رهبری به مطالب مهمی اشاره شد که آقایان باید همه چیز را فهمیده باشند.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم در هیچ‌کجا چنین اتفاقی تاکنون رخ داده باشد و کار انتخاباتی را به این زودی آغاز کرده باشند که اعلام می‌کنیم نیاز است این افراد عملکرد خود را برای حفظ آرامش در دانشگاه تغییر دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president