آوای جنوب

تجمع کارکنان بازنشسته استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مقابل استانداری

در قبال فرزندان دانشجویی خود باید هزینه دانشگاهی آن‌ها را فراهم کنیم اما با این روند ما شرمندگی در مقابل خانواده خود داریم

استانداریکارکنان بازنشسته استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت مطالبات خود صبح امروز مقابل استانداری تجمع کردند.

آوای جنوب؛

صبح امروز عده‌ای از کارکنان بازنشسته استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت مطالبات خود مقابل استانداری تجمع کردند.

یکی از افراد بازنشسته در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: مطالبات بازنشستگان از سال‌های ۸۶ تا ۸۸ پرداخت نشده و ما امروز تجمع کرده ایم تا مطالبات خود را بگیریم.

وی بیان کرد: در سال‌ ۶۸ قرار بر این بود که پاداشی برای افراد در نظر گرفته و پرداخت شود که اکنون بیش از ۷۰ نفر از بازنشستگان مطالبات خود را به روز از استانداری گرفتند و این تعداد افراد که امروز تجممع کرده ایم مطالبات خود را نگرفته ایم و اگر مطالبات پرداخت شده به نرخ روز حساب نشده است، در صورتی که قانون برای همه یکسان است و باید در حق همه به یک شکل انجام شود.

بازنشسته دیگری گفت: بنده دارای ۳۰ سال خدمت در استانداری هستم و از زمان جنگ و انقلاب و دوران سربازی هستم و در سال‌های خدمت خود با مشکلات زیادی روبه رو بودم که اکنون بعداز این همه سال خواهان دریافت مطالبه خود هستم.

شخصی دیگر که حکم از سوی دیوان عدالت در دست داشت، گفت: مطالبات باید به روز پرداخت شود زیرا همه ما عمر خود را برای خدمت به مردم و استان گذراندیم و حالا بعد از این همه سال کار و فعالیت باید برای ما حق وحقوقی قائل شوند، ما زن و فرزند داریم و در مقابل آن‌ها باید پاسخو باشیم.

وی عنوان کرد: در قبال فرزندان دانشجویی خود باید هزینه دانشگاهی آن‌ها را فراهم کنیم اما با این روند ما شرمندگی در مقابل خانواده خود داریم.

این افراد با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند و خواستار پیگیری مشکل شدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار، اظهار داشت: از زحمات همه شما تشکر می‌کنیم و پیگر مطالبات پرداخت نشده این عزیزان هستیم، و با تشکیل جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه مطالبات بازنشستگان بررسی و نسبت به پرداخت آن اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president