آوای جنوب

بزرگواری : جبهه پایداری یک تشکیلات رسمی نیست/همان ابتدای کار از آنها جدا شدم

به دلیل حضور برخی از دوستان و افراطی‌گری‌هایی که وجود داشت همان ابتدای کار از آنها جدا شدم

بزرگوارینماینده مناطق چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد جبهه پایداری یک تشکیلات رسمی نیست.

آوای جنوب؛

سیدعلی محمد بزرگواری دوشنبه در گفتگو با ایلنا از یاسوج گفت: تشکیلات پایداری را یک تشکیلات رسمی نمی دانم و همان ابتدای کار از آنها جدا شدم.

وی دلیل جدایی خود از جبهه پایداری را افراطی‌گرها عنوان و اظهار کرد: به دلیل حضور برخی از دوستان و افراطی‌گری‌هایی که وجود داشت همان ابتدای کار از آنها جدا شدم.

بر اساس این گزارش بیشتر گفتگوهایی که رسانه های ملی با بزرگواری انجام می دادند تا ۲ سال پیش به این دلیل بوده که تصور می کردند وی عضو جبهه پایداری است اما این جبهه در یک بیانیه رسمی بودن بزرگواری در این تشکیلات سیاسی را رد کرد.

جببه پایداری در بیانیه ای نوشت: در راستای تنویر افکار عمومی و با توجه به برخی مصاحبه‌های صورت گرفته با اشخاص غیرعضو در جبهه پایداری انقلاب اسلامی و نیز درج آن به نام “عضو جبهه پایداری” در برخی از رسانه ها؛ بدینوسیله باطلاع عموم و کلیه رسانه‌های خبری می‌رساند، روابط عمومی جبهه پایداری انقلاب اسلامی برای چندمین بار اعلام میدارد که «جناب آقای حجت‌الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری، نماینده کهکیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی»، به هیچ وجه “عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی” نبوده و نیستند.

لذا انتشار هر گونه مصاحبه و گفت‌وگو از نامبرده با عنوان “عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی” هیچ‌گونه وجاهت، موضوعیت و صحتی ندارد و امید است تا اصحاب رسانه نسبت به انتشار و درج اخباری از این دست که مواضع جبهه پایداری انقلاب اسلامی را “از لسان غیراعضاء” آن بیان می‌کند، خودداری ورزند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president