آوای جنوب

برگ برنده ای که تاجگردون به خوبی از آن استفاده می کند

شاید تاجگردون به فاتحه خوانی ها وسرکشی هایی که بزرگواری وزارعی انجام می دهند خیلی توجه نشان نمی دهد اما اینکار او دلیل کم توجهی به حوزه ی انتخابیه اش نیست

تاجگردونعصر ،عصر ارتباطات وفضای مجازیست. این روزهادیپلماسی رسانه ای،کاری را انجام می دهد که از عهده ی تهدید به استفاده از بمب اتم هم بر نمی آید تا آنجا که نتیجه گیری دیپلماسی تا حدود بسیار زیادی به برخط بودن دیپلمات ها و سیاستمداران و توانایی استفاده آنها از این فضا بستگی دارد.

آوای جنوب؛

اگر به بحث هسته ای نگاه کنید یکی از تفاوت های فاحش ظریف بادیگر وزرای خارجه، دیپلماسی رسانه ای وبهره برداری حداکثری از رسانه ها وشبکه های اجتماعی می باشد.امروزه دیگر خبرها در ثانیه در سراسر دنیا پخش می شوند .

حال کسی که توانایی بهره برداری از این امکانات برخط وهمچنین رسانه های مجازی را دارا باشد قاعدتا بخش بزرگی از مخاطبان را بدست خواهد آورد ،چه مخالف چه موافق.استفاده از فضای مجازی هیچ منافاتی با بحث دین ودینداری هم ندارد .

حال می بینیم که در استان محروم وکمتر توسعه یافته کهگیلویه وبویراحمد، استفاده از فضای مجازی به نحوی که باید در خدمت پیشرفت استان باشد نیست.
از شبکه های اجتماعی گرفته تا رسانه های اینترنتی ،همه وهمه بصورت کجدار ومریض اداره می شوند وگاهی شائبه تصفیه حساب شخصی وجناحی به خود می گیرد .به هرجهت یکی از راه های رونق دادن مثبت این موضوع فرهنگ سازی آن توسط نخبگان است .
نمایندگان استان به عنوان شاخص های نخبگی استان می توانند در این زمینه نقش اساسی داشته باشند.

اگر به کارنامه نمایندگان استان در این زمینه نگاه کنید خواهید دید که بزرگواری وزارعی در این زمینه بسیار ضعیف عمل می کنند اما برعکس آنها شما با مراجعه به سایت شخصی تاجگردون می توانید مواضع صریح وبدون واسطه ایشان وهمچنین گزارش کارهایش راببینید.

شاید تاجگردون به فاتحه خوانی ها وسرکشی هایی که بزرگواری وزارعی انجام می دهند خیلی توجه نشان نمی دهد اما اینکار او دلیل کم توجهی به حوزه ی انتخابیه اش نیست .

مثلا در حوزه ی انتخابیه بویراحمد وهمچنین حوزه ی انتخابیه کهگیلویه شما بعد از اینکه نماینده وارد منطقه شد،متوجه می شوید که نماینده در استان هست ،حال به وی برسید کارخود را پیگیری کنید یا نه به جای خود ،اما معمولا اطلاع رسانی ضعیف ولاک پشتیست .شاید دلیل این موضوع”عدم حضور در فضای مجازی “ناشی از اعتقاد نداشتن به این رسانه ها ونقش آنها ویا ناتوانی آنها در بهره برداری از این رسانه ها جهت ارتباط قوی با مخاطبان باشد.

بحث مورد نظر ما با مصاحبه های نمایندگان با رسانه هایی که با شرایط خاص انجام می گیرد یا حمایت هایی که رسانه های همسو با سیاست های آنها انجام می پذیرد متفاوت است.
شما می توانید گزارش کار ،مواضع،روحیات وشخصیت تاجگردون را با سر زدن به وبسایتش بدست آورید.این مدت معمولا تاجگردون نکته ها ،مواضع و حتی تبلیغاتش را از سایت شخصی خود کاملا حرفه ای انجام می دهد ;چیزی که بزرگواری با آنهمه سر و صداها و داد وبیداد کردنش از عهده آن عاجز بود. برگ برنده در این روزگارچگونگی تعامل و استفاده از فضای مجازیست واین یکی از دلایل موفق بودن تاجگردون است

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دیزگانله گفت:

    این اقا فقط تبلیغات جز تبلیغات هیچ خدمتی به این مردم نکرده

  2. محمد گفت:

    متاسفم برای اقای تاجگردون

  3. بیطرف گفت:

    تاجگردون فوق العاده اس . باکیا قیاسش میکنی؟این آقای دیزگانله هم دراردوگاه رقیبه چی میتونه بگه بجز تخریب.باباچشماتونو باز کنین .وجود تاجگردون افتخاریست برای کشور . اصلا بحث منطقه ای به کنار.هرشب از یک شبکه تلوزیونی.بحث کارشناسی .ریاست مهمترین کمیسیونهای مجلس، ریاست فراکسیونه زاکرس نشینان با نزدیک به صدعضو نمایندگان مجلس و دهها و صدها توانایی دیگه و…….حتما تواناییهای تاجگردون غیرقابله انکاره که در مجلس اصولگراها همه کارس. پیشنهاد میکنم بیاییداز کج خلقیها بپرهیزید.فردای قیامتی هم هست. ما مکلف به انتخاب اصلح هستیم. تاجگردون درتاریخ این کشور ماندگاراست .

  4. صادق گفت:

    نماینده گچساران، پاسخ دهد، چرا طی دوسال گذشته هیچ وامی به کشاورزان داده نشده است، چرا هیچ گونه تسهیلات بانکی برای تولید در بخش کشاورزی داده نشده است،! جهاد کشاورزی پاسخ دهد؟

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president