آوای جنوب

برگزاری دو یادواره شهدای صنعت نفت و شهدای صنعت معدن در گچساران

شهدارئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران از برگزاری دو یادواره شهدای صنعت نفت و شهدای صنعت معدن تا پایان آذرماه امسال در این شهرستان خبر داد.

آوای جنوب؛

سیروس باوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سرکشی از خانواده شهدا،جانبازان و آزادگان شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون به طور مستمر در حال انجام است، اظهار کرد: از دیگر برنامه‎های اجرایی در دستور کار اداره بنیاد شهید و امورایثارگران گچساران برگزاری یادواره‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا تذکر و تداعی خاطرات شهدا جهت فاصله نگرفتن از شیوه و عمل آنان است، بیان کرد: شهدا به برگزاری این مراسمات نیاز ندارند بلکه در حقیقت این ماییم که نیازمند برگزاری یادواره‌های شهداییم تا از آن‌ها دور نشویم.

*برگزاری یادواره شهدای صنعت نفت و شهدای صنعت معدن در آذرماه امسال

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران شیوه و مسیر شهدا را چراغ هدایتی برای همه مردم به ویژه نسل جوان دانست و تصریح کرد: موفقیت‌های جوانان ایرانی و شروع خودکفایی نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی نتیجه عملکرد شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس است.

باوی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در گچساران، خاطرنشان کرد: طی ماه جاری برگزاری دو یادواره شهدا در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: یادواره شهدای صنعت نفت و یادواره شهدای صنعت و معدن تا پایان آذرماه امسال در گچساران برگزار می‌شود.

*برگزاری یادواره شهدای سه روستای گچساران در بهمن‌ماه سالجاری

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران برگزاری یادواره و مراسمات گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را عاملی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواند و گفت: برگزاری یادواره‌های مختلفی از جمله برگزاری یادواره شهدای روستاهای دیل، آرو و خیرآباد لیشتر در بهمن‌ماه سالجاری و همچنین یادواره ۳۶۰ شهید شهرستان در اسفندماه امسال در دستور اجرای برنامه‌های امسال قرار دارد.

باوی با بیان اینکه کسانی که در برابر شهدا قرار گرفته و درصدد کم‌رنگ شدن ارزش‌های شهداهستند، در جبهه اباعبدالله‌الحسین (ع) قرار ندارند، خواستار برگزاری برنامه‌ها و مراسمات فرهنگی در سطح شهرستان و دانشگاه‌ها شد و عنوان کرد: باتوجه به تبلیغات گسترده دشمن و راه‌اندازی جنگ نرم فرهنگی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و بازگویی خاطرات شهدا عامل مهمی در مبارزه با دشمنان اسلام است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president