آوای جنوب

برپایی جشن الفبا ۲ هزار دانش‌آموز پایه‌ اول ابتدایی گچساران

۱۳۹۴۰۲۲۶۰۰۰۳۸۹_PhotoLمدیر آموزش و پرورش گچساران از برپایی جشن الفبا در تمام مدارس ابتدایی این شهرستان برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی خبر داد.

آوای جنوب؛

سید ظهیرالدین پورالحسینی امروز با بیان اینکه امسال افزون بر یک‌هزار و ۱۸۴ پرسنل در سال تحصیلی ۹۴/۹۳ مشغول خدمت‌رسانی به اموزش و پرورش این شهرستان بوده‌اند، افزود: این تعداد افرد بر اساس جنسیت و نوع استخدام در گروه‌های زسمی، آزمایشی، پیمانی، قرادادی و سرباز معلم بوده‌اند.

وی افزود: از آمار ارائه شده افزون بر ۸۸۶ نفر از گروه جنسیتی مردان و ۹۵۷ نفر از زنان بوده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه امسال ۸۲ مدرسه با حدود یک ‌هزار و ۲۲۷ کلاس درس فضای مورد استفاده دانش‌آموزان برای امر تحصیل بوده است.

پورالحسینی عنوان کرد: در سال تحصیلی ۹۴/۹۳ افزون بر ۲۳ هزار و ۹۴ دانش‌آموز در گروه جنسیتی دختر و پسر مشغول تحصیل بوده‌اند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۷۶۲ نفر پسر و ۱۲ هزار و ۳۳۲ نفر دختر بوده‌اند.

وی یادآور شد: تعداد دانش‌‌‌آموزان پایه اول ابتدایی در سال تحصیلی ۹۴/۹۳ افزون بر ۲ هزار نفر بوده که پیش‌بینی اداره ثبت احوال برای سال آینده در این پایه ۲ هزار و ۴۰۰ نفر است.

پورالحسینی از برپایی جشن الفبا در تمامی مدارس ابتدایی گچساران خبر داد و افزود: به شکرانه باسواد شدن دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی جشن‌های بزرگی با حضور دانش‌آموزان، اولیاء، کادر آموزشگاه و معلمان باشکوه و نشاط برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران بیان کرد: در سال جاری جمعیت پایه اول ابتدایی افزون بر ۲ هزار نفر بوده که در راستای سیاست راهبردی انسداد میادی بی‌سوادی، آموزش و پرورش گچساران تمام سعی خود را مبنی بر تحت پوشش قرار دادن تحصیل تمام جمعیت دانش‌آموزی تا ۹ سال را به کار بسته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف آموزش و پرورش از این تلاش این است که هیچ شخصی در ایران اسلامی بی‌سواد باقی نماند.

 

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president