آوای جنوب

امروز صورت گرفت

برپایی اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان در سی‌سخت

کشتیکشتمدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر سی‌سخت از امروز دوشنبه میزبان اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرهنگی نونهالان کشور است.

آوای جنوب؛

جهانبخش ایزدپور صبح امروز در جمع خبرنگاران از میزبانی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد از مسابقات کشوری و اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان خبر داد و اظهار کرد: شهر سی‌سخت از امروز دوشنبه ۲۶ مرداد تا ۳۰ مرداد میزبانی اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی نونهالان کشور را بر عهده دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به پتانسیل خوب استان در ورزش کشتی اشاره کرد و گفت: کشتی‌گیران خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات ملی و کشوری درخشیدند و ورزش کشتی استان برای موفقیت بیشتر نیازمند توجه بیشتر فدراسیون است.

وی تصریح کرد: در این اردو ۵۸ نفر از کشتی‌گیران و مربیان تیم ملی کشتی فرنگی حضور دارند، ضمن اینکه ۲۵ نفر از کشتی‌گیران استان با این ملی‌پوشان در این اردو حضور دارند و از تجربیات مربیان تیم ملی استفاده خواهند کرد.

این مسئول در ادامه به برگزاری مسابقات فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی کشور در شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: سومین دوره مسابقات فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی کشور با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار روزهای چهارم و پنجم شهریور در سالن ۳ هزار نفری شهید علی‌آباد شهر یاسوج برگزار می‌شود.

ایزدپور تصریح کرد: با اقدامات خوب صورت گرفته و اعتبارات اختصاص یافته شاهد رشد و پیشرفت ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president