آوای جنوب

توسط فرمانده سپاه استان

برنامه‌های هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

مناسب‌سازی محیط‌ها در سطح شهرها و روستاها به مناسبت هفته بسیج تاکید کرد و گفت: در این هفته ۱۳۵ برنامه در قالب ۳۵ عنوان برنامه در استان برگزار می‌شود

سرداربوعلیفرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته بسیج در استان را تشریح کرد.

آوای جنوب؛

صبح امروز یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: در هفته بسیح برنامه‌های متنوعی را در سطح استان برگزار می‌کنیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بر مناسب‌سازی محیط‌ها در سطح شهرها و روستاها به مناسبت هفته بسیج تاکید کرد و گفت: در این هفته ۱۳۵ برنامه در قالب ۳۵ عنوان برنامه در استان برگزار می‌شود.

سردار بوعلی دیدار با ائمه جمعه و جماعات و نماینده ولی‌فقیه، همایش مشترک ائمه‌ جمعه و جماعات با فرمانده‌های پایگاه‌ها، تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شورای اداری و افتتاح ۱۰ پروژه را از برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح پروژه‌های گردان‌های امام حسین(ع) در بهمئی، لنده و پاتاوه، افتتاح کانون‌های بسیج متخصصین یاسوج، احداث سوله‌هایی در چرام و بهمئی، افتتاح مرکز عقیدتی، افتتاح مسجد و پایگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان بیان کرد.

وی اعزام ۱۱ تیم بهداشتی و درمانی به مناطق محروم شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و افتتاح بیمارستان صحرایی در جاورده کهگیلویه دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، همایش پیاده‌روی، حضور حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، برگزاری دعای ندبه، استقرار ایستگاه‌های سلامت در ورودی‌های نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان شهرستان قبل از خطبه‌ها از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

سردار بوعلی برگزاری یادواره شهدا در شهرستان‌های باشت و کهگیلویه، برگزاری طرح هادیان بسیج با ۹ طرح، نشست فرهنگی با عنوان مادران پرچم‌داران جنگ نرم، نشست بصیرتی، همایش تجلیل از قهرمانان ملی، همایش بسیج مهندسی کشاورزی در سال اقتصاد و فرهنگ، همایش سبک زندگی در دهدشت، اجتماع بزرگ بسیجیان و کارگاه‌های مهارت زندگی را از برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

وی دیگر برنامه‌های هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد را برپایی نمایشگاه دجال‌واره در یاسوج و لنده، اردوی فرهنگی و ورزشی، سرکشی از بیماران و جانبازان و نمایشگاه دستاوردهای بسیجیان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۳۶ پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی سپاه فتح در هفته بسیج خبر داد و گفت: پروژه‌های زیادی در حوزه‌های مختلف نیز به بهره‌برداری می‌رسند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president