آوای جنوب

برد شیرین نفتی های گچساران مقابل استقلال آبی تهران

فوتبالدر چارچوب هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران با ارائه یک بازی تماشاگر پسند استقلال آبی تهران را شکست داد.

آوای جنوب؛

براساس این گزارش، عصر دوشنبه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران دو تیم نفت و گاز گچساران و استقلال آبی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه یک برصفر سه امتیاز شیرین و حساس این بازی را نصیب خود کرد.

در این بازی رضا قیالی از روی یک کار تیمی و با پاس زیبای مهران غریبی در دقیقه ۳۰ بازی توپ را در دروازه تیم استقلال آبی جای داد تا تیم نفت درروزی که همه تماشاگران ایستاده تیم را تشویق می کردند پیروز این دیدار باشد.

نتایج دور از انتظار بازیکنان نفت گچساران طی هفته های اخیر نگرانی بسیاری طی روزهای گذشته در میان هواداران گچسارانی بوجود آورده بود، اما ارائه این بازی تماشاگر پسند نشان از پتانسل بالای این تیم در مسابقات را دارد.

در این بازی که یوسف نادریان بیشتر از بازیکنان بومی استفاده کرده بود، با هدف قرار دادن عمق دفاع تیم حریف و ارسال از جناحین توانست از روی یک کارتیمی به گل برتری این دیدار دست پیدا کند.

در این بازی برای تیم نفت و گاز گچساران ، سعید مصطفوی، بهزاد داودی، محسن یکه روستا، کامران موسی زاده، اشکان بخشی، علی کرمی، قائم اسلامی خواه، علی رعیت، نبی الله اسدی، رضاقیالی و مهران غریبی به میدان رفتند.

تعویض های این بازی نیز امیر ملک نیا به جای مهران غریبی، سهیل صالحی به علی رعیت و میلاد حسن پور به جای قائم اسلامی خواه به میدان آمدند.

در این بازی همچنین علی کرمی ، اشکان بخشی وسهیل صالحی از تیم نفت و گاز گچساران کارت زرد دریافت کردند.

تیم نفت و گاز گچساران با این پیروزی نه امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی این رقابت های قرار گرفت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president