آوای جنوب

برخورد فیزیکی با ارباب رجوع در بانک ملی دیشموک

image265854درگیری کارمند بانک ملی شعبه دیشموک با ارباب رجوع، بحث تکریم ارباب رجوع را نادیده گرفته و به نوعی زیر سؤال برده است.

آوای جنوب؛

طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از مباحث مهمی است که امروزه در دستگاه‌های دولتی مطرح است، در واقع طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجرا است.

اساسا احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم‌های اداری نظام اسلامی، هدفی مهم است که مسئولان کشور همواه آن را تذکر داده‌اند.

اما کو گوش شنوا و چشم بینا، در حقیقت طرح تکریم ارباب رجوع در برخی جاها به هیچ وجه مورد توجه قرار نمی‌گیرد و مسئولان نه در عمل بلکه در حد حرف، شعار آن را سر می‌دهند.

اما درگیری کارمند بانک ملی شعبه دیشموک با ارباب رجوع به نام بهروز رضایی‌مقدم، بحث تکریم ارباب رجوع را نادیده گرفته و به نوعی زیر سؤال برده است.

پرخاشگری این مسئول در بانک ملی دیشموک با ارباب رجوع که این‌بار با پرتاب شیء به طرف ارباب رجوع از طرف رئیس بانک ملی دیشموک صورت گرفت موجب ایجاد حاشیه‌هایی شد.

این ارباب رجوع در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: جهت پیگیری دریافت وام به این بانک مراجعه کردم که با الفاظ رکیک، اخلاق ناپسند و حرکات غیرطبیعی از سوی یک مدیر مواجه گردیدم.

بهروز رضایی‌مقدم خاطرنشان کرد: روزها افراد زیادی هستند که از دست مسئول گلایه‌مندی خود را اعلام می‌کنند اما آنها پاسخ مناسبی از طرف مسئولان دریافت نمی‌کنند.

وی افزود: پیگیری نکردن برخی قضایا از طرف بانک ملی مرکزی در خصوص پرسنل بانک ملی شعبه دیشموک باعث می‌شود که بسیاری از آقایانی که در این بانک حساب دارند حساب خود را به بانک‌های دیگر در قلعه‌رئیسی انتقال دهند.

رضایی‌مقدم گفت: جمعیت ۲۴ هزار نفری منطقه دیشموک نیاز به بانک‌های بیشتری دارد چون تنها چیزی که هر مسئول و هر فردی را به کار اصولی وادار خواهد کرد، رقابت است که اگر در دیشموک بانک دیگری مستقر بود مسئولان بانک ملی دیشموک حق بی‌احترامی به ارباب رجوع را به خود نمی‌دادند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president