آوای جنوب

ستار هدایت‌خواه:

برخورد با نیروهای انقلابی و ارزشی به مثابه «اشداء علی المؤمنین» است

متولیان امروز در عرصه فرهنگی و سیاسی درست برخلاف صریح آیه «اشداء علی‌الکفار» عمل می‌کنند

هدایت خواهنماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: برخی برخوردها که امروز با نیروهای انقلابی می‌شود به مثابه اشداء علی‌المؤمنین است.

آوای جنوب؛

ستار هدایت‌خواه امروز در خصوص هجمه‌ رسانه‌ای اخیر علیه سپاه پاسداران اظهار کرد: کسانی متأسفانه یا منافع آنها در خطر است و یا از نظر فکری و سیاسی به جریان‌های برانداز وابسته‌اند و تحت تأثیر القائات جریان‌های جاسوسی قرار می‌گیرند و در برابر سپاه موضع‌گیری می‌کنند.

وی افزود: کسانی که دلسوز انقلاب هستند باید خوشحال باشند که نهادهای انقلابی همانند سپاه در همه عرصه‌هایی که انقلاب به دفاع نیاز دارد، حضور دارند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مواضع این‌ها منطبق بر مواضع رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها بوده چراکه کینه سپاه را بیش از همه رژیم صهیونیستی و آمریکا در دل دارند گفت: طبیعی است که اینها دشمنان انقلاب هستند و سپاه را به دلیل پاسداری از انقلاب مورد کینه و خشم قرار داده‌اند.

هدایت‌خواه افزود: جریان‌هایی که دانسته یا ندانسته همگامی و همراهی با رژیم صهیونیستی و رسانه‌های وابسته به صهیونیسم دارند و آب به آسیاب آنها می‌ریزند یا نمی‌فهمند چه می‌گویند یا اینکه وابستگی فکری و القایی از سوی دشمنان دارند.

وی در ادامه به برخوردهایی که از سوی متولیان رسمی با نیروهای انقلابی صورت می‌گیرد اشاره کرد و گفت: نشانه عدم صداقت آن‌ها در بحث اعتدال و قانون‌گرایی و اصل بی‌طرفی همین است و دم خروسی است که قسم آن‌ها را زیر سئوال می‌برد.

هدایت‌خواه با بیان اینکه اینها مبانی فکری مشترکی با جریان‌هایی دارند که با نظام زاویه داشته و لذا ارتباط بهتر و بیشتری با آنها دارند، افزود: در مقابل به نیروهای ارزشی بی‌مهری می‌کنند و چنین عملکردی به دلیل همان مبانی فکری و گرایشات سیاسی و فکری آن‌هاست.

این فعال سیاسی به نوع برخوردی که با مطبوعات به خصوص مطبوعات ارزشی می‌شود اشاره و تصریح کرد: متولیان امروز در عرصه فرهنگی و سیاسی درست برخلاف صریح آیه «اشداء علی‌الکفار» عمل می‌کنند و به آن حدی که با بیگانگان مهرورزی می‌کنند و در فکر تعامل هستند در داخل جامعه دینی و در درون جامعه ایمانی درست برعکس برخورد می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president