آوای جنوب

مدیرعامل جدید نفت گچساران:

باید در کارهای مدیریتی به سخن ” ما می توانیم ” مقام معظم رهبری عمل کنیم

صنعت نفت به عنوان موتور پیشران و محرک اقتصاد کشور همواره نیازمند افراد متخصص و علاقمند به پیشرفت کشور است تا بدون نیاز به بیگانگان رشد و شکوفایی کشورمان را شاهد باشیم

DSC_0210مهندس امین محمدی در آیین معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، اظهار داشت: صنعت نفت به عنوان موتور پیشران و محرک اقتصاد کشور همواره نیازمند افراد متخصص و علاقمند به پیشرفت کشور است تا بدون نیاز به بیگانگان رشد و شکوفایی کشورمان را شاهد باشیم.

آوای جنوب؛

امین محمدی مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در آیین معارفه خود که با حضور بیژن عالی‌پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد، اظهار کرد: صنعت نفت به عنوان موتور محرک و پیشران اقتصاد کشور نیازمند افراد متخصص جهت پیشرفت کشور بوده تا بتوانیم بدون نیاز به بیگانگان شاهد رشد و شکوفایی کشورمان باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت کارگروهی و تاثیرات آن بر پیشرفت مجموعه‎ها و بخش‌های مختلف، افزود: امید است با حمایت همه‌جانبه مدیریت مناطق نفت‌خیز و همت و همکاری پرسنل این مجموعه در شهرستان بتوانیم اثرات و تجربیات موفق بر کارگروهی را محقق کرده و در راستای اهداف عالی وزارت نفت جامعه عمل بپوشانیم.

مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه باید  “ما می‌توانیم” را سرلوحه کار خود قرار بدهیم، تصریح کرد: این معنا نه تنها شعار نبوده بلکه فرمایش و حماسه‌ای از زبان مقام عظمای ولایت است که به گوش همه مردم ایران رسیده تا بتوانیم در راستای آن به خود‌باوری برسیم.

محمدی ادامه داد: ما می‌توانیم امری است که در همه عرصه‌های علوم و فنون به جهانیان نشان داده که یک ایرانی می‌تواند بدون نیاز به بیگانگان باعث پیشرفت کشورش شده و تاکنون نیز این امر با توجه به موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف نیز اثبات شده است.

این مسئول با تاکید به تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری، گفت: ما مسئولان باید در همه عرصه‌ها و به‌ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده، به ظرفیت‌ها و توان داخلی توجه شود.

مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه سخنان خود تکریم نیروی انسانی و راضی نگه داشتن کارکنان را عامل مهمی در ایجاد انگیزه پرسنل و عرضه داشته‌ها و توان مضاعف آن‌ها دانست و اذعان کرد: با توجه به تجربه چهار دهه افتخار خدمت در صنعت نفت، همواره به اصل پیشنهاد سازنده و عمل به آن معتقد هستم.

گفتنی است احمد پورهادی مدیر امور فنی شرکت نفت و گاز گچساران گزارشی از وضعیت کلی این شرکت ارائه داد و گفت: امیدواریم با حمایت‎های مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیرعامل جدید که از افراد با تجربه و فنی صنعت نفت بوده، افق روشنی در نفت گچساران را شاهد باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. مدیر سایت آوای جنوب گفت:

    مدیرعامل نفت و گاز گچساران در غار دموستنس
    تاریخ » سه شنبه, بهمن ۷, ۱۳۹۳ | نویسنده » غریب واحدی پور |موضوع » سیاسی / مذهبی / اجتماعی

    مدیرعامل نفت و گاز گچساران در کش و قوس رایزنی های فشرده اشخاص،اقوام،محافل خاص و البته حضور کمرنگ منادیان اندیشه بویژه دوستان اعتدال و اصلاح مناطق نفتخیز برای تعیین مدیران عامل شرکت های سه گانه آغاجاری،گچساران و مسجد سلیمان سرانجام اینگونه مقدر گردید که فردی از قلمروی جدید مدیرعامل قبلی گچساران یعنی نفت و گاز آغاجاری حکم ولایت بر نفت و گاز گچساران را دریافت و بدینوسیله تکلیف دومین منطقه نفتی در زمان تصدی اولین مدیرمناطق نفتخیز دولت اعتدال مشخص گردد. آن هم در حوزه انتخابیه نماینده قدر گچساران که خود از”شکارچیان استعدادها “برای مدیربت های استانی و ملی از بین هم استانی ها بوده و هست.ولی گویا در نفت به گونه ای از یافتن استعدادهای با قابلیت خاص میان نخبه های نفتی هم استانی جهت نقش آفرینی در نفت و گاز گچساران ناکام ومتقاضی مدیر غیر بومی شده است. با این اوصاف اگر چه دور از انتظار نیست که غار پر موانع داموستنس دگر باره دیر یا زود سرنوشتی مشابه با آقای باورصاد برای مدیرعامل جدید در گچساران رقم بزند. لکن ،غمی نیست!زیرا مشکلی بوجود آمد!نفت و گاز آغاجاری هست!! مع الوصف بعنوان عضوی از خانواده تعمیرات آغاجاری با عنایت به عملکرد قریب به ۸ماهه حاج امین محمدی در اداره نگهداری و تعمیرات آغاجاری که مایه خرسندی بسیار است اگر بعنوان یکی از معیارهای ارزیابی در ارتقای مقام او مورد توجه قرار گرفته باشد.ذکر نکاتی را ضروری دانستم: ۱-انتخاب مدیر از میان رده های میانی به خصوص از نیروهای تعمیراتی که با توجه به وضعیت خاص کشور از پیشقراولان جبهه جنگ تحریم اجنبی بواسطه تحمل فشار های روحی و جسمی ناشی از کمبود قطعات مربوط به تعمیر و نگهداری ادوات فرآیندی کارخانجات مهم می باشند. با هر مکانیزمی که باشد .اقدامی پسندیده ودر خور تحسین و در راستای مصالح ملک و میهن در شرایط فعلی است. ۲-گزینه غیر بومی برای مناطق نفتی با توجه به تجربه قریب به خمسی از یک قرنی ام در نفت و گازآغاجاری که با گوشت و پوست و استخوان طعم تلخ کار کردن با مدیران بومی را نه من بلکه بسیاری از متخصصین چشیده اند و می چشند .اگر چه برای آغاجاری عملی نشد .ولی تحقق آن در گچساران امری عقلایی است. ۳-اوایل تابستان ۹۳با بازنشسته شدن مدیری درآغاجاری فرصتی ایجاد شد که بطریقی از آن هنگام تاکنون توفیق کاربا حاج امین محمدی نصیبم گردید .در تمام این مدت علی رغم اینکه همواره بواسطه عدم تحمل ناهنجاری ها تعارضات و تنش هایی با روسای قبلی داشتم.لکن خصوصیات خوب و نگاه سیستمی و معطوف به منافع مملکت نه فقط من بلکه عده کثیری از متخصصین با تجربه و صلاحیت تعمیرات آغاجاری را مجذوب و با تعدیل فضا به کار بسیجی گونه مشغول کرد .بطریقی که در همین مدت اندک دستاوردهای قابل ملاحظه ای از خود به یادگار گذاشت. ازاینرو،سخن خلاصه و آرزو می کنم که یادگار او در گچساران نیز دستاوردهای شیرین برای دین و وطن باشد. غریب واحدی پور

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president