آوای جنوب

بازیکنان نفت و گاز گچساران مغرور نمی‌شوند/به موفقیت نفت ایمان دارم

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: ما بازی‌های زیادی در لیگ دسته اول پیش رو داریم و بازیکنان نفت و گاز از شکست دادن مس کرمان مغرور نمی‌شوند.

آوای جنوب؛

عباس چمنیان عصر امروز در نشست خبری پس از بازی با مس کرمان، اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز توانستیم با یک بازی خوب ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه از نتیجه‌ای که ما امروز کسب کردیم، متعجب و مغرور نیستیم، افزود: از این لحاظ از پیروزی امروز ما متعجب نیستیم زیرا ما برای این موفقیت، تلاش‌ها و زحمات بسیاری کشیدیم و به این لحاظ مغرور نیستیم زیرا ما بازی‌های بسیاری در پیش رو داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: خوشبختانه ما امروز گام نخست را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و ما برای رسیدن به هدف خود، ۲۱ گام دیگر در پیش داریم.

چمنیان گفت: برای اینکه بتوانیم اقتدار و توانایی‌های خود را نشان دهیم و به اثبات برسانیم، باید در گام‌ها و بازی‌های آینده نیز مانند امروز تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما امروز با تمام وجود خود بازی کردند و ما مستحق این پیروزی بودیم و من بسیار خوشحال هستم که توانستیم با پیروزی و کسب ۳ امتیاز، رقابت‌ها را آغاز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه تیم مس کرمان تیمی شناخته شده در عرصه فوتبال ایران است، خاطرنشان کرد: تیم مس امروز حرفی برای گفتن نداشت و این تیم در طول ۹۰ دقیقه فقط یک تاکتیک داشت و آن هم ارسال توپ‌های بلند بود.

چمنیان با اشاره به اینکه بازیکنان نفت و گاز هنوز به هماهنگی نرسیده‌اند، گفت: ما در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم ولی در نیمه دوم توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و موقعیت‌های گلزنی بسیاری ایجاد کنیم که خوشبختانه ۲ گل زدیم و ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم.

وی با بیان اینکه این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنیم، ابراز کرد: تیم ما هنوز به شرایط ایده آل خود نرسیده و در بازی‌های آینده ما بازی‌های بهتری را ارائه می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: بازیکنان ما توانایی بالایی دارند و من به موفقیت تیم فوتبال نفت و گاز ایمان دارم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president