آوای جنوب

بازدید شهردار گچساران با همراهی خبرنگاران از پروژه های شهرداری + تصاویر

DSC_0040اردلان زینل‌زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از پارک بانوان در این شهرستان که به همراه جمعی از خبرنگاران انجام شد، اظهار داشت: عملیات اجرایی پارک بانوان در گچساران در سال ۸۸ آغاز شد و شدت کار در دو سال اخیر بیشتر بوده است.

آوای جنوب؛

DSC_0013

وی با اشاره به مساحت پارک بانوان گچساران، خاطرنشان کرد: مساحت این پارک ۲/۵ هکتار بوده و این پارک دارای امکانات و فضاهای مختلف تفریحی و ورزشی بوده است.

شهردار گچساران افزود: پارک بانوان این شهر دارای فضاهای تفریحی و فضاهای ورزشی همچون پیست اسکیت، زمین چمن مصنوعی فوتبال و بسکتبال است.DSC_0004

زینل‌زاده بیان کرد: ایجاد پیست دوچرخه‌سواری برای بانوان شهرستان در این پارک در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: تاکنون ۹ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه پارک بانوان در این شهرستان هزینه شده که ۷ میلیارد ریال آن به صورت پیمانی و ۲ میلیارد ریال آن به صورت امانی بوده است.DSC_0011

شهردار گچساران گفت: برای تکمیل پروژه پارک بانوان در شهرستان گچساران حدود ۳ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

زینل‌زاده با بیان اینکه تکمیل این پارک نقش بسیار خوبی در پر کردن اوقات فراغت بانوان شهرستان دارد، خاطرنشان کرد: در نظر داریم که دانش‌آموزان مدارس دخترانه از امکانات این پارک استفاده کنند.
شهردار گچساران گفت: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بوستان شهدای گمنام این شهرستان نیاز است.

اردلان زینل‌زاده اظهار داشت: تکمیل و توسعه بوستان شهدای گمنام در گچساران در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه محدوده پارک ۷ هکتار بوده و ۱/۵ هکتار آن مربوط به احداث دریاچه مصنوعی است، افزود: در طرح تکمیل و توسعه بوستان شهدای گمنام ایجاد فضاهای تفریحی، تفرجگاهی و ورزشی پیش‌بینی شده است.

شهردار گچساران خاطرنشان کرد: در این طرح فضاها و مکان‌های ورزشی برای برگزاری مسابقات ورزشی همچون قایقرانی پیش‌بینی شده است.

زینل‌زاده با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی این طرح، عنوان کرد: طرح تکمیل و توسعه بوستان شهدای گمنام در گچساران اکنون از پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به میزان اعتباری که تاکنون برای این پروژه هزینه شده، گفت: تاکنون حدود ۳۰ میلیارد برای اجرای این طرح هزینه شده است.

شهردار گچساران خاطرنشان کرد: برای تکمیل اجرای طرح توسعه بوستان شهدای گمنام در این شهر حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

زینل‌زاده با اشاره به زمان تکمیل و افتتاح این پروژه، افزود: تلاش می‌کنیم این پروژه تا پایان امسال تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.DSC_0062 DSC_0057 DSC_0049 DSC_0047 DSC_0042 DSC_0045 DSC_0032 DSC_0017 DSC_0030 DSC_0022 DSC_0012 DSC_0011

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. نظر گفت:

    مهندس زینل زاده دچار غرور کاذب شده، نیرو متعهد وبرنامه ریزی است.البته برای مدیریت قوتاه مدت.

  2. شیدا گفت:

    خدا قوت، جناب مهندس شریعتی ومهندس زینل زاده واقعا مدیرانی کاربلد هستند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president