آوای جنوب

اولین واکنش فرماندار بویراحمد به برکناری اش : استقلال خودم را فدای سیاسی کاری نمی کنم

فرماندار«همه می‌دانند من به چه دلیل برکنار شده‌ام» فرماندار سابق بویراحمد این‌گونه به روایت چرایی برکناری‌اش پاسخ می‌دهد؛

اختصاصی آوای جنوب ؛

به گزارش آوای جنوب گرچه از فردا عده ای مدعی می شوند که «ظاهراً فرمانداربویراحمد موفق نشده نمره قبولی در عملکرد خود از سوی وزارت کشور کسب کند و همین امر باعث مردودی و برکناری‌اش شده است.»
از این رو پایگاه خبری آوای جنوب در گفتگو با هوشنگ یاری پور فرماندار سابق بویراحمد علت برکناری اش را جویا شده است.
یاری پور در پاسخ به آوای جنوب گفت : پست ها سیاسی همین است .
فرماندار سابق بویراحمد با بیان اینکه استقلال در رای خودم را فدای مسائل سیاسی نخواهم کرد اظهار داشت : بالاخره آقای زارعی نماینده بویراحمد از ما خوشش نمی آمد.
یاری پور در پایان گفت : من فرمانداری بودم که استقلال خودم را فدای سیاسی کاری نمی کردم و هر چیزی که نماینده بویراحمد و دنا می خواست نمی توانستم تمکین کنم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا استاندار چنین جابجایی را انجام داده است بیان کرد : بالاخره همه می دانند آقای زارعی در بین مدیران کل مدیری ندارد لذا از اینرو حق طبیعی ایشان است که حداقل فرماندار از خودش باشد.

به گزارش آوای جنوب با حکم موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هوشنگ یاری پور برکنار و به جای ایشان محمدکاظم نظری سرپرست فرمانداری بویراحمد شد.

محمدکاظم نظری درحال حاضر دبیرحزب کارگزاران شهرستان بویراحمد است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    ضمن آرزوی توفیق برای برادر عزیز جناب اقای یاری پور
    لازم است به استحضار رسانده شوده آقای نظری هم فرماندار آقای زارعی نخواهد بود.

  2. بویراحمد گفت:

    خدا قوت دکتر

  3. بویراحمد گفت:

    مایه اصل و نصب در گردش دوران زر است دائمآ خون میخورد تیغی که صاحب جوهر است.دود اگر بالا نشیند کسر شآن شعله نیست جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است.شصت وشاهد هردو دعوای بزرگی میکنند،پس چرا انگشت کوچک لایق انگشتر است؟اهن و فولاد از یک کوره می ایند برون. ان یکی شمشیر گردد دیگری نعل خر است. گرببینی ناکسان بالا نشینندصبرکن روی دریا کف نشیند،قعر دریا گوهر است.

  4. کارمند گفت:

    دکتر گل گفتی همین که در همه حال صداقت داشتی و مخلصانه

    خدمت کردی سپاسگزاریم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president