آوای جنوب

اولتیماتوم سید قدرت حسینی: اگر ترکیب افراد کاربر و نماینده فرماندار بر روی صندوق ها را اصلاح نکنید ما شما را اصلاح خواهیم کرد/ مسوولان امنیتی استان نگذارید گچساران و باشت آبستن خطرناکی شود

به گزارش آوای جنوب سید قدرت حسینی  در همایش هم‌دلی و هم اندیشی طایفه لار با تبریک دهه فجر گفت: درود بر طایفه بزرگ لار و شیخ جلیل که همیشه افتخار آفرین بودید و افتخار می آفرینند.

وی ادامه داد: لار طایفه گمنامی نیست بلکه طایفه ای به نام و دارای سابقه عزت و شرف هم بعد از انقلاب و هم قبل از انقلاب بوده است.

حسینی  با اشاره به سخنان دکتر طالبی  عنوان کرد: دکتر طالبی به شیوایی سخن گفتند و دیگران جناب راهی و شرمت الله با طنز مشکلات جامعه را بیان کردند.

این کاندیدا با اشاره به اینکه امروز چندین نشست هم دلی  و هم اندیشی با طوایف مختلف  برگزار شذ که جلسه قبل از طایفه لار  نشست باشکوهی با  ایل قشقایی برگزار شد،  گفت:  برخی‌ها گفته اند که رقیب شما گفته است که انتخابات مشخص است و ما رقیبی در میدان نمی‌بینیم.

حسینی اذعان کرد:  به آن رقیب می‌گویم  این مسیر را که شروع کردید و مردم  را در بحث اقتصاد و بیکاری  به روز سیاه نشانده‌اید آیا  هنوز هم  همین روند را می خواهید ادامه دهید و مردم را به روز سیاه بنشانید.

حسینی ادامه داد: رقیب ما  در جایی دیگر گفته که ما می خواهیم این روند ادامه داشته باشد که به ایشان می‌گوییم  یعنی اینکه ۶۶دستگاه  خوردو یک شبه جذب شود و در آینده هم به تعداد آنها  افزوده شود و فقط به ثروتمندان برسیم و ضعفا را نابود کنیم.

وی  با بیان اینکه  ما آمده ایم که این بی عدالتی را از بین ببریم و مشکل معیشت مردم را مرتفع کنیم، عنوان کرد: این رقیب  در جایی دیگر گفته است که دوست دارم رقبا بیایند و برنامه کاری خود را اعلام کنند که من از همین جا برای چندمین بار اعلام می‌کنم آقای رقیب  ما آماده هستیم  در هر کجا که شما خواستید  در صدا و سیما  در دانشگاه و در جاهای دیگر ما حاضر خواهیم شد و به مناظره خواهیم پرداخت.

حسینی  ابراز کرد:  این رقیب گفته که همه چیز ما توهین و افترا است ، من این سوال را دارم کجای کار ما توهین و افترا به شعور مردم بوده است.

وی ادامه داد:  من به رقیب خود می‌گویم آیا شما بر خیلی از افراد  که در دستگاه های مختلف مشغول به کار هستند  آیا به آنها فشار نیاورده‌اید که چرا در جلسات ما شرکت می‌کنند.

حسینی  ابراز کرد: همین امروز در بهداری باشت یک نیرو که چهل سال با شما بوده امروز ایشان را اخراج کردید، شما به نیرویی با بیش از چهل سال حامی شما بوده  این دوره به دلیل اینکه از شما حمایت نکرده است، ایشان را اخراج کرده‌اید و  بعداً  حرف از ولایت و تفکر شهید سلیمانی می‌زنید.

این کاندیدا عنوان کرد: در همین بیمارستان بی بی حکیمه چقدر به مردم فشار می آورید و اذیت می کنید، به مدیران مدارس فشار می آورید که در جلسات شما حضور پیدا کنند و اگر حضور نیافتند آنها را تهدید می‌کنید.

حسینی  با بیان اینکه در کدام دوره این گونه بوده است، چه طلبی از مردم دارید که این گونه با مردم برخورد می‌کنید، ادامه داد:  من اگر بخواهم  این  رفتارها  را با دوران قبل از انقلاب مقایسه کنم خیلی از مسایل شبیه هم هستند.

وی تصریح کرد: مگر این مردم در انقلاب نبودند،  شهید نداده اند چرا اینقدر مردم گچساران و باشت را تحت فشار قرار می دهید.

حسینی  اذعان کرد: من در نشست‌ها گفته‌ام  و امروز هم باز تکرار کرده‌‌ام  که  با چند عقلا مشاوره  و صحبت کنید.

این کاندیدا  اذعان کرد:  در جایی مدیران و آموزگاران می گویند ما را بخدا تحت فشار قرار می دهند که در جلسات حضور پیدا کنیم.

حسینی گفت: یک آموزگار بازنشسته در یاسوج که در خانه مخروبه زندگی می‌کرد تا عکس ایشان را در نشست من دیدند نامه زدند که این فرد خانه را تخلیه کند.

این کاندیدا  با بیان اینکه مطمئن باشید که مردم  این مسائل را می‌بینند و خود مردم با آگاهی انتخاب می کنند، افزود: هر چقدر که فشار بیاورید مردم از شما زده می شوند و به ما ملحق می‌شوند.

حسینی ادامه داد: ای کاش انتخابات دوم اسفند نبود و دوم فروردین بود آن وقت چهره واقعی شما نمایان می‌شد  و  رأی شما به پنج هزار نفر می رسید.

وی با بیان اینکه این مردم عزت و شرف دارند، تا کجا باید این مردم چوب کارهای اشتباه شما را بخورند این چه معیشتی است که برای مردم به  وجود آروده اید، خاطرنشان کرد:  ما مایل هستیم  شما برنامه خود را اعلام کنید و اگر برنامه شما  رفع مشکل معیشت مردم است و اگر ببینیم برنامه شما رفع این همه بی عدالتی است و کمک به معیشت مردم است مگر دلمان درد می کند برای مردم دردسر درست کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه جمعیت طوائف مهم نیست بلکه کیفیت مهم است ادامه داد: خیلی از طوایف هستند از نظر جمعیت کم هستند اما همیشه معادلات را به هم می زنند و  قطعا طایفه لار از همین طایفه ها هستند.

وی در ادامه  با بیان اینکه  در حال حاضر معضل مهم ما  در گچساران و باشت برگزاری انتخابات سالم است، افزود:  در نشست خبری با اصحاب رسانه  یکی از خبرنگاران  از من سوال کرد که آیا در این دوره چند هزار رای خواهید داشت و آیا شما پیروز انتخابات این دوره خواهید بود و با نماینده فعلی که کاندیدای این  دوره است می خواهد رقابت کنید که من در پاسخ به خبرنگار  بیان کردم، در این دوره  رقابت من تنها با یک فرد رقیب نیست بلکه  همه ما می دانیم با سه دولت از دهیار تا رئیس جمهور گرفته با نماینده فعلی و کاندید  این دوره همراه هستند و این موضوع تنها در گچساران و باشت است  و در دیگر مکانها اینگونه نیست.

این کاندیدا  اظهار کرد: در بحث هیات‌های اجرایی، نماینده فرماندار  بر روی صندوق‌های اخذ رای عدل و انصاف می گوید که باید کاربران و بازرسان باید تقسیم بر چهار بشوند  که نمی خواهید اینگونه باشد نصف بر ای شما و نصف برای سه کاندیدا این هم قبول نکردند.

حسینی  ادامه داد: به طور کلی از مجموع کل اعضای شعب اخذ رای یعنی ۷۶۵ نفر تنها فقط ۱۰۵ نفر از طرفداران ۳ کاندیدا و ۶۶۰ نفر از طرفداران آقای تاجگردون است.

وی ادامه داد: در هیات اجرایی  از مجموع ۴۲۰ نفر سایر اعضای شعب اخذ رای فقط ۱۰۵ نفر از طرفداران  ۳ کاندیدا  انتخاب کرده و ۳۱۵ نفر باقی مانده  را از طرفداران آقای تاجگردون انتخاب نموده است.

این کاندیدا با بیان اینکه مگر شما نمی خواهید انتخابات سالم برگزار کنید شما حرف از صداقت می زنید و عکس آن را عمل می‌کنید، گفت: من از همین جا به فرماندار اعلام می‌کنم ما به راحتی زیر بار فشار زور نمی‌رویم و ما تخت هیچ فشار زوری نخواهیم رفت.

حسینی ادامه داد: از استاندار، معاونان ، دستگاه امنیتی، نیروهای انتظامی و نظامی که نمیخواهند بحران به وجود بیاید جلوی این اجحاف و بی عدالتی را بگیرید و اگر نخواهید بگیرید مردم با چند هزار نفر در فرمانداری حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: ما مردان انقلاب هستیم ، این مردم شهید دادند و اگر اصلاح نکنید آقای استاندار و فرماندار بالای ده هزار نفر در فرمانداری جمع می شوند و آن وقت بیایید جمعش کنید.

حسینی ادامه داد: از آن  طرف می‌گویید انتخابات سالم اما عکس آن عمل می کنید،آن  روز  هم به دستگاه امنیتی بیان کردم و گفتم رصد کنید آنها  به نفع یک کاندید خاص دارند عمل می کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر شناخت ندارید بشناسید با این عملکردها گچساران و باشت آبستن خطرناکی است و عامل آن فرماندار و نماینده فعلی است.

حسینی با بیان اینکه کجای مملکت این گونه است در کدام انتخابات این گونه بوده است، افزود:  آقایان فرماندار، استاندار و معاونان استاندار اگر توجه نکنید اگر دقت و اصلاح نکنید کارهایتان را ما  اصلاح می کنیم.

این کاندیدا ابراز کرد: حالا که امکانات دولتی در اختیار دارید و همه ادارات را با خود همسو کرده اید  اگر این ۴۲۰نفر را اصلاح نکردید ما شما را اصلاح خواهیم کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president