آوای جنوب

انتقاد فرماندار گچساران از بی توجهی مدیران به جلسات شورای ادرای/وقتی روسای ادارات حضور ندارند

آوای جنوب 

فرماندار گچساران گفت: هشتاد روز از برگزاری اولین نشست گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب می‌گذرد و تاکنون اقداماتی صورت نگرفته و یک جلسه به مانند شورای ادرای هم روسا حضور ندارند.

به گزارش آوای جنوب گچساران پیش ازظهر امروز نشست شورای اداری با ریاست فرماندار و با حضور فرمانده سپاه، دادستان؛ فرمانده انتظامی؛شهردار  و برخی از روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

این نشست که با سه موضوع هفته دولت، گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و اعتبارات برگزار شد که دستور اول این جلسه اقدامات صورت گرفته در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بود که متاسفانه ادارات گزارش عملکردی ارائه نداد.

یکی دیگر از موضوعات مهم که واکنش فرماندار گچساران را در بر داشت حضور نداشتن برخی از روسای ادرات بود که در این نشست علی خوانپایه اظهار کرد: وقتی که جلسات مهم برگزار می‌شود و از قبل اطلاع رسانی می شود و بایستی روسای ادارات در جلسات حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت برشمردن این نشست گفت: روسای ادارات در چنین نشست‌هایی حق اینکه کارشناس و یا معاون خود را به جلسه بفرستند ندارد مگر اینکه عذر موجهی داشته باشند.

فرماندار گچساران ادامه داد :چگونه در این جلسات اعضای شورای تامین حضور دارند اما روسای ادارات در جلسه حضور نمی‌یابند.

خوانپایه در ادامه به اولین نشست تشکیل کمیته هفتگانه در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: هشتاد روز از برگزاری اولین نشست می‌گذرد و تاکنون اقداماتی صورت نگرفته و یک جلسه به مانند شورای ادرای هم روسا حضور ندارند.

وی ابراز کرد: وقتی که روسای ادارات در جلسه حضور پیدا نمی‌کنند پس وای به حال ارباب رجوع که برای کاری به اداره می‌رود.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: دستور اول جلسه مشخص شد که روسای ادارات کاری انجام نداده اند و این نشان از بی اهمیتی موضوع و بی مسوولیتی روسای ادارات را می دهد.

انتقاد ازبی توجهی به برنامه‌‌ریزی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در گچساران

معاون فرماندار گچساران با بیان اینکه آغاز گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بازده زمانی سوم خرداد، روز جهانی مقاومت تا ۲۲ بهمن ماه صورت خواهد گرفت، گفت: متاسفانه تاکنون کمیته‌های هفتگانه گزارش عملکردی ارائه نداده‌اند.

انتقاد ازبی توجهی به برنامه‌‌ریزی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در گچساران

 پیش از سخنان فرماندار  مرتضی سجاد پور  معاون فرماندار گچساران با اشاره به برنامه ریزی برگزاری گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: از نظر سیسات های کلان  اجرایی مقرر شد که کلیه فعالیت های تبلیغی، فرهنگی و رسانه ای در راستای نامگذاری سال  به جهش تولید صورت گیرد.

 معاون فرماندار گچساران ادامه داد: توجه به دفاع مقدس و بیداری اسلامی، تلاش در جهت مشارکت مردم در اجرای برنامه، بهره گیری از ظرفیت و فعالیت موسسات از مهمترین سیاست های اجرایی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

وی ابراز کرد: قریب بر هشتاد روز از برگزاری اولین نشست می گذرد که در این در خصوص تشکیل کمیته هفتگانه که مسوولان عضو کمیته‌ها مشخص  و در آن نشست مقرر شد که روسای  ادرات که جز کمیته هفتگانه هستند حداقل ظرف ۱۰روز گزارش عملکرد را به دبیری سپاه و به فرمانداری ارئه دهند.

 وی با بیان اینکه متاسفانه تا کنون گزارشی از عملکرد کمیته هفتگانه ارائه نشده است، گفت:کمیته‌های  روحانیت با عضویت سازمان تبلیغات و حوزه علمی، اجرایی و پشتیبانی با عضویت اداره  راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد شهید و جهادکشاورزی،  کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای با عضویت صدا و سیما، ورزش و جوانان، هنری، نمایشی، ایمنی و امنیت وبهداشت با عضویت اداره ارشاد، ورزش و جوان و شبکه بهداشت، کمیته زنان با مسوولیت امور بانوان فرمانداری عضو کمیته هفتگانه هستند.

 معاون فرماندار گچساران با بیان اینکه آغاز گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس  در بازده زمانی سوم خرداد، روز جهانی مقاومت  تا ۲۲ بهمن ماه صورت خواهد گرفت، گفت: متاسفانه تاکنون کمیته‌های هفتگانه گزارش عملکردی ارائه نداده‌اند.

در پایان روی سخنمان با فرماندار گچساران است؛ جناب آقای خوانپایه شما بالاترین مقام اجرایی در شهرستان هستید و روسای ادارات زیر مجموعه شما هستند یا که خیر…!!!! که اگر اینچنین است این نقد بر جنابعالی به عنوان فرماندار شهرستان گچساران وارد است که چرا وقتی شخص شما و معاونین و دادستان؛ فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه در جلسه حضور دارند آیا نیامدن رؤسا و فرستادن معاونین خود به جلسات بی احترامی به دیگران نیست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president