آوای جنوب

انتقاد امام جمعه موقت گچساران از وضعیت نگران‌کننده تالارهای عروسی

امام جمعه موقت گچساران از وضعیت ناهنجار فرهنگی در تالارهای این شهرستان به شدت انتقاد کرد و خواستار پیگیری و برخورد با این وضعیت شد.

آوای جنوب؛

 حجت‌الاسلام پرویز خواجه زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: انسان‌های متقی و پرهیزکار همیبشه مورد حمایت و الطاف خداوند هستند.

وی با بیان این‌که انسان باید در زندگی خود به برخی آگاهی‌های دینی و معنوی دست پیدا کند، افزود: احترام به بزرگترها و  رعایت حقالناس از جمله آگاهی‌های بوده که مردم باید در زندگی خود رعایت کنند.

خواجه‌زاده تصریح کرد: یک فرد برای این‌که بتواند زندگی مطلوبی داشته باشد باید نسبت به آگاهی های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و.. آگاهی داشته باشد.

امام جمعه موقت گچساران در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سخنان نخست وزیر انگلیس مبنی بر محکومیت ایران به حمایت از تروریسم گفت: طرز نشستن بیادبانه نخست وزیر انگلیس در برابر رئیس جمهور ایران ناشی از خوی استکباری آنها بوده و از همین امر می‌توان به ذات آنها پی برد.

خواجه‌زاده حمایت از گروه های تروریستی داعش، القاعده، طالبان و.. و سرمایه‌گذاری امریکا و انگلیس در نتیجه حمایت از آنها را نشان‌ دهنده رفتار دور و فریبکارانه آمریکا و انگلیس عنوان کرد و اظهار کرد: برخورد پلیس لندن با دانشجویان معترض انگلیسی در این کشور دیده نمی‌شود اما علیه ایران اسلامی از نقض حقوق بشر و .. سخن می‌گویند.

وی با بیان این‌که کشورهای اروپایی و آمریکا می‌گویند، ایران هسته‌ای خطرناک است، گفت: هنوز ناله‌های زنان و کودکان ناکازاکی و هیروشیما بر اثر بمباران هسته ای امریکا به گوش می‌رسد آن وقت انها از ایران هسته‌ای خطرناک سخن کی‌گویند که جای تأمل است.

خواجه‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی ناهنجاری های اقتصادی و فرهنگی در گچساران  با انتقاد شدید اظهار کرد: به من خرده نگیرید زیرا در برخی موارد در خطبه‌های نماز جمعه مواردی را مطرح می‌کنم که بعضی‌ها در این خصوص و این‌که برای خودم دشمن‌تراشی می‌کنم تذکر می‌دهند.

خواجه‌زاده متذکر شد: گچساران و مردمان این شهرستان دارای فرهنگی غنی هستند و انسان‌های شریفی در این شهرستان زندگی می‌کنند.

وی افزود: این شهرستان همیشه پیشگام در انقلاب بوده اما حیف و صد حیف که دو چیز سبب شده این عظمت‌ها و این شأن و منزلت‌ها زیر سئوال برود.

امام جمعه گچساران با انتقاد شدید از وضعیت تالارهای عروسی در گچساران که وی آن را بسیار نگران‌کننده و تأسف‌بار عنوان کرد: من می‌گویم الامان الامان الامان از دو موضوع در گچساران یکی وضعیت تالارهای  عروسی و دیگری بازار این شهرستان.

خواجه‌زاده بیان کرد: از مشهد مقدس همچنین سرگردنه‌ها تا میدان تره‌بار گچساران را در خصوص نرخ و قیمت‌ها بررسی کردم بینی و بین‌الله مثل گچساران هم نبود ای کاش  قیمت‌ها در گچساران دو برابر بود، باید نسبت به این مسئله تلاش شود و برخورد قاطع صورت گیرد نه مقطعی.

وی عنوان کرد: در همین خطبه‌ها روزی از عملکرد تعزیرات حکومتی انتقاد کردم که آقایان چند روز پیگیر شدند و بعد از ان دوباره وضعیت همان شد که این قابل قبول نیست.

امام جمعه گچساران با انتقاد شدید از وضعیت تالارهای عروسی در گچساران که وی آن را بسیار نگران‌کننده و تأسف‌بار عنوان کرد، تالارهای عروسی گچساران در ایران استثناء بوده و نظیر ندارد.

امام جمعه موقت گچساران خاطرنشان کرد: ما نمی‌گوییم که مردم شاد نباشند اما حساب و کتابی وجود دارد.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: ما باید برای آیندگان و جوانان خود سرمایه‌گذاری کنیم ولی با این وضعیت آینده و جوانان ما در حال تخریب شدن هستند که البته من بخشی از این وضعیت را زیر سر روحانیت می‌بینم باید روحانیون این وظیفه را انجام دهند و داد و فریاد بزنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president