آوای جنوب

امکانات دولتی نباید به نفع کاندیداهای مجلس مورد استفاده قرار گیرد

مقیمیمعاون سیاسی وزیر کشور گفت: هرگونه سو استفاده از امکانات دولتی در انتخابات مجلس ممنوع بوده و تخلفات در این زمینه رصد می شود.

آوای جنوب؛

محمدحسین مقیمی پنج شنبه در همایش فرمانداران و بخشداران استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: همه فرمانداران موظف هستند در جریان برگزاری انتخابات مجلس هوشیار بوده و هرگونه تخلفی را در این خصوص رصد کنند.

وی ادامه داد: امکانات دولتی نباید به نفع یا ضرر کاندیدای خاصی مورد استفاده قرار گیرد و فرمانداران نباید اجازه هیچگونه سوءاستفاده ای را به مدیران زیردستی خود بدهند.

مقیمی در ادامه بر دفاع از سیاست‌های دولت از سوی فرمانداران تاکید کرد و گفت: البته نقدهای منصفانه را باید بپذیریم اما در مقابل اظهار نظرهای غیرمنصفانه نیز باید از عملکرد دولت دفاع کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به نقش خطیر فرمانداران در برگزاری انتخابات، اظهار داشت: سیاست دولت در بحث انتخابات همان تکلیف قانونی یعنی برگزاری سالم و بی‌طرفانه انتخابات است.

وی با تاکید بر این که نباید از امکانات دولتی به نفع یا به ضرر کسی در انتخابات استفاده شود، افزود: مسئولان دولت حق ندارند کاری انجام دهند که موجب تقویت یا تضعیف کاندیداهای انتخاباتی شود.

مقیمی با بیان این که انتخابات حق همه مردم است، گفت: هیئت‌های اجرایی باید مدافع حقوق مردم باشند و باید شرایطی را فراهم کنیم که تمام افراد حائز شرایط قانونی بتوانند در عرصه انتخابات حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر پرهیز از مسائل حاشیه‌ای، فرمانداران را به استفاده از همه نیروها، پشتیبانی از فعالیت‌های قانونی احزاب و تشکل‌های سیاسی و تقویت فضای نشاط و امیدواری در جامعه فراخواند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president