آوای جنوب

بازیگر گچسارانی تلویزیون، تئاتر و سینما ایران:

امکانات تئاتر در گچساران مناسب نیست / یک فیلم سینمایی آماده پخش دارم

جهانزادهبازیگر گچسارانی تلویزیون، تئاتر و سینما ایران گفت: امکانات تئاتر در گچساران مناسب نیست و سالن مناسبی برای اجرای نمایش‌ها در این شهرستان وجود ندارد.

آوای جنوب؛

جمشید جهانزاده که برای خاکسپاری خواهر بزرگوارشان در گچساران حضور پیدا کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران با اشاره به فعالیت‌های خود در حال حاضر در تلویزیون و سینما، اظهار کرد: در حال حاضر یک فیلم سینمایی و یک تله فیلم را آماده پخش دارم.

وی بیان کرد: در فیلم سینمایی « تابو » به کارگردانی خسرو معصومی بازی کرده‌ام و این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال شرکت می‌کند.

بازیگر گچسارانی تلویزیون، تئاتر و سینما ایران به موضوع فیلم تابو اشاره کرد و افزود: موضوع این فیلم در مورد مسائل و مشکلات اجتماعی بوده است.

جهانزاده خاطرنشان کرد: تله فیلم با عنوان « فرید بهاری » به کارگردانی مهرداد خوشبخت را نیز آماده پخش دارم که به زودی قرار است از تلویزیون پخش شود.

وی با اشاره به بازی خود در سریال در حال پخش زخم، گفت: در سریال زخم که هم‌اکنون از شبکه سه سیما در حال پخش بوده، در یکی از اپیزودهای آن عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی آن بودم.

جهانزاده با اشاره به کم کار بودن خود و برخی بازیگران، تصریح کرد: کم کاری من در مدت اخیر و برخی بازیگران به دلیل تولید کم آثار و شرایط سیاسی و اجتماعی کشور است.

بازیگر گچسارانی تلویزیون، تئاتر و سینما ایران عنوان کرد: ورود بازیگران جدید و نسل نو به عرصه سینما از دیگر دلایل کم کاری برخی بازیگران است.

جهانزاده ابراز کرد: البته ورود نسل جدید بازیگران سبب ارتقای کیفیت آثار تلویزیون و سینمای ایران می‌شود.

وی به وضعیت تئاتر در گچساران اشاره کرد و افزود: در زمینه تئاتر این شهرستان استعدادهای بسیاری دارد و هنرمندان تئاتر گچساران تاکنون نشان داده‌اند که توانایی بالایی دارند.

جهانزاده تصریح کرد: متأسفانه امکانات تئاتر در گچساران مناسب نیست و سالن مناسبی برای اجرای نمایش‌ها در این شهرستان وجود ندارد.

بازیگر گچسارانی تلویزیون، تئاتر و سینما ایران عنوان کرد: گچساران نیاز به سالن تئاتر مجهز و با امکانات بیشتری دارد و به طور قطع در صورت ایجاد امکانات، هنرمندان تئاتر این شهرستان می‌توانند به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنند.

در پایان استاد جهانزاده ازتمام مردم گچساران که در مراسم خاکسپاری خواهر ایشان شرکت کرده بودند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president