آوای جنوب

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات گچساران:

«امام‌شناسی» در برنامه‌های دهه فجر گچساران تبیین می‌شود

مرادی یداللهرئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: رویکرد ” امام‌شناسی ” در محتوای برنامه‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان قرار می‌گیرد.

آوای جنوب؛

یدالله مرادی در جلسه برنامه‌ریزی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ویژه دهه مبارک فجر که با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و مدیران کانون‌های مساجد گچساران برگزار شد، اظهار داشت: کانون‌های مساجد چراغان فروزان مساجد هر شهری بوده است.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای انعکاس مکتب رهایی بخش اسلامی نورافشانی می‌کنند، افزود: کانون‌های مساجد از آیات الهی و کلام الله مجید پرتوافشانی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران عنوان کرد: فجر نوری بود که جهان کنونی را به مبارزه طلبید و انقلاب اسلامی یک منشأ و منبع فیض جدیدی بود.

مرادی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی مهارشدنی نیست، گفت: برخی‌ها می‌گویند که جمهوری اسلامی مهار شدنی بوده ولی این گونه نبوده و جمهوری اسلامی به لطف خداوند بزرگ و اهل بیت(ع) مهار شدنی نیست.

وی با بیان اینکه نهال انقلاب اکنون درخت تنومندی شده است، تصریح کرد: فضای انقلاب اکنون به حیات خلوت آمریکا رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با تأکید بر اینکه نقش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دهه مبارک فجر ویژه است، خاطرنشان کرد: ستاد دهه مبارک فجر در گچساران امسال ۳ رویکرد را در برنامه‌های خود قرار داده است.

مرادی با اشاره به اینکه نخستین رویکرد نشاط انگیزی و نشاط بخشی بوده است، افزود: برنامه‌های شادی بخش در ویژه برنامه‌های دهه فجر قرار داده می‌شود.

وی رویکرد دوم برنامه‌های دهه فجر را رویکرد امام شناسی عنوان کرد و گفت: نقش، راه و کلام امام باید در محتوای برنامه‌ها گنجانده می‌شود.

مرادی با بیان اینکه رویکرد سوم مردم‌گرایانه بوده است، افزود: انقلاب اسلامی را مردم به وجود آوردند و مردم برای آن هزینه کرده و برای آن پایمردی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ کمیته تخصصی برای ستاد دهه مبارک فجر در گچساران تشکیل شده است، تصریح کرد: رنگ‌ و بوهای سیاسی نباید در اهداف انقلاب اسلامی ایران تأثیر منفی بگذارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. اگاه گفت:

    ایده ها و مطالب جالب و بسیار خوبی است .این نگاه به انقلاب ثمربخش است.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president