آوای جنوب

افتتاح نخستین دفتر کانون هواداران باشگاه نفت و گاز گچساران+تصاویر

به گزارش آوای جنوب : نخستین دفتر کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران در محل استادیوم شهدای نفت افتتاح شد.

آوای جنوب؛

افتتاح نخستین دفتر کانون هواداران باشگاه نفت و گاز گچساران+تصاویر

براساس این گزارش، دفتر کانون هواداران ورزشی باشگاه نفت و گاز گچساران دوشنبه شب با حضور رئیس امورورزش و رئیس و دبیرهیئت فوتبال نفت و گاز گچساران ، مسئول کانون هواداران این باشگاه و جمعی از اصحاب رسانه گچساران افتتاح شد.

همچنین صادق خادمی مسئول این کانون با تشکر از مسئولین نفت به جهت راه اندازی دفتر کانون در ورزشگاه شهدای صنعت نفت اظهار امیدواری کرد که این قدم در راه موفقیت همه تیم های ورزشی گچساران موثر باشد.

خادمی در ادامه از مسئولین صدا و سیما استان انتقاد کرد و اظهار داشت: مسئولین صدا و سیمای استان نسبت به ورزش گچساران بسیار کم لطفی کرده اند و عدم پخش مسابقات تیم های ورزشی گچساران سبب دلخوری همه ورزش دوستان شده است و ادامه این روند سبب اعتراض همه هواداران نفت از روی سکوها خواهد شد.

هواداران به عنوان یکی از ارکان مهم ورزش همواره در جهت حمایت و ایجاد شور و نشاط در میادین ورزشی نقش تعیین کننده ای در موفقیت تیم ها داشته اند.

باشگاه نفت و گاز گچساران پس از صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به لیگ دسته اول فوتبال کشور و رعایت قانون حرفه ای شدن باشگاه های فوتبال کشور همواره در جهت کسب استانداردهای مجوز حرفه ای شدن باشگاه ها گام های موثری برداشته است.

این باشگاه در فاز نخست پس از ارتقاء سطح استانداردهای استادیوم شهدای نفت و ایجاد استانداردهای رسانه و سازماندهی خبرنگاران و امکانات مورد نیاز آنها به عنوان یکی دیگر از بازوهای حمایتی تیم فوتبال اقدام به سازماندهی مشوق های ورزشی این باشگاه کرده است.

طی یکسال گذشته پس از اقدامات گسترده اداری و فراهم کردن زیر ساخت لازم برای ایجاد یک کانون هواداران مستقل تحت نام باشگاه نفت و گاز گچساران جلسات و نشست های همفکری بسیاری صورت گرفت تا در نهایت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران اعضای کانون هواداران این باشگاه را رسما معرفی و حوزه مسئولیتی آنها را تعیین کرد.

این کانون با هدف پشتیبانی و تشویق تیم های ورزشی باشگاه نفت و گاز گچساران در میادین مختلف ورزشی و مسابقات مهم باشگاهی تشکیل شد تا باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمت ۴۷ ساله و دارا بودن هواداران بی شمار که به نسبت جمعیت کم شهرستان گچساران آمار قابل توجهی به حساب می آید بتواند در ایجاد نظم و انضباط و شور و هیجان در سکوهای ورزشگاه همواره حامی تیم های این باشگاه باشد.

همزمانی افتتاح دفتر کانون هواداران با بازی نساجی مازندران و نفت و گاز گچساران همواره این مهم را در اذهان فوتبال دوستان بوجود می آورد که نساجی مازندران با و نفت و گاز گچساران با قدمتی نزدیک به نیم قرن امتیاز تماشاگران را میان خود تقسیم کرده اندو کانون هواداران نفت و گاز گچساران به عنوان یک کانون تازه تاسیس توانسته توجه بسیاری از مربیان و فوتبالدوستانی که در طی هفته های گذشته لیگ دسته اول کشور مهمان گچسارانی ها بوده اند را به خود جلب کند.

کانون هواداران نفت و گاز گچساران در سال جاری با ورود اعضای تیم های فوتبال که در این شهر مهمان بوده اند با تقدیم دسته گل و شیرینی در هتل محل اقامت آنها به استقبال و خوش آمدگویی آنها رفته که این عمل در نوع خود یک اقدام بی سابقه در سطح فوتبال حرفه ای کشور است.

اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران با تقدیر از این اقدام اخلاقی کانون هواداران باشگاه ضمن ابراز خرسندی از ایجاد وحدت و همدلی در میان تماشاگران گچساران و جلوگیری از هرگونه حرکت غیر اخلاقی تماشاگرنماها برای توسعه اقدامات فرهنگی و اخلاقی در میان تماشاگران اقدام به اختصاص مکانی برای تجمع و نشست های آموزشی و همفکری مشوق های تیم های ورزشی نفت و گاز گچساران کرده است.

این اقدام قابل تحسین هواداران و باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران بایستی نظر اعضای برگزارکننده مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد برخی اظهارنظرهای غیر واقعی نسبت به بی نظمی های تماشاگران گچسارانی در ورزشگاه ها را اصلاح کند.

مسئولان محترم سازمان لیگ فوتبال کشور بایستی حضور پرشور این هواداران را در ورزشگاه ها کمکی بزرگ در جهت توسعه ورزش میان جوانان یک منطقه محروم بدانند و با کمک به سازماندهی این هواداران فوتبال را برای جوانان این شهرستان دلچسب تر نمایند.

اعضای کانون هواداران باشگاه نفت و گاز گچساران ، صادق خادمی، قدرت الله انبازپور، مهدی داریوش پناه ، سید روح الله حسینی ، محمد فرهمندیان، ابراهیم فکورنیک، مهدی مظفری، عباس رضایی، اسماعیل میهن پرست، رضا شهابی، عسگر نوروز نژاد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president