آوای جنوب

استخدام ۱۳ فرزند شاهد و جانباز در زندان های کهگیلویه و بویراحمد

استخداممدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و امنیتی کهگیلویه وبویراحمد از جذب و بکارگیری ۱۳ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر بالای ۵۰ درصد در این اداره کل خبرداد.

آوای جنوب؛

علی عباس فلاحتی مطلق ” در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس مجوز صادره امسال اداره کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد اقدام به جذب و بکارگیری ۱۳ نفر از فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۵۰ درصد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ۹ نفر از این تعداد هم اکنون در واحدهای تابعه اداره کل زندان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار شده اند، اظهارکرد: چهار نفر دیگر نیز به زودی به جمع همکاران ما خواهند پیوست.

فلاحتی مطلق با بیان اینکه احترام به ایثار گران و خانواده های معظم شهدا احترام به اسلام و نظام جمهوری اسلامی است ، ابراز داشت: ما هر چه داریم از ایثار گری ها و رشادت ایثار گران عزیز و استقامت و صبر خانواده های آنان است لذا احترام و اکرام آنان وظیفه همگان است که این امر می بایست در جامعه نهادینه شود.

مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد افزود: البته کار و خدمت در زندان سخت و طاقت فرساست و نبایستی انتظار داشته باشیم که برنامه کاری زندانها مثل بقیه ادارات باشد.

فلاحتی مطلق گفت: کسانی که وارد مجموعه زندان ها می شوند بایستی با شرایط خاص زندانبانی خود را وفق دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار از اقدامات اداره کل زندان های این استان در جهت جذب تعدادی از فرزندان شاهد و جانباز در این اداره کل تقدیرکرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president