آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مردانه از مدیرانم حمایت می‌کنم/مقابل قرآن در برگزاری انتخابات سالم هم قسم می‌شویم

آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردانه در انتخابات بایستید و مر قانون را عمل کنید و من هم مردانه حامی و پشت شما هستم چرا که مردم تصمیم نهایی را در انتخابات می گیرند و ما فقط مجری انتخابات هستیم.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، حسین کلانتری در جمع معاونین فرمانداران و بخشداران شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خواسته نظام، رهبری، مردم و وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات و سیاست اصلی من مر قانون، امانتداری، بی طرفی و سلامت انتخابات است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جلسه ای که در ستاد انتخابات استان با فرمانداران و مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان داشتیم همه در برابر قرآن هم قسم شدیم که در اجرای انتخابات بی طرفانه و غیر جانبدارانه از رای مردم صیانت کنیم و امانتدار رای مردم باشیم و در سلامت و امنیت کامل انتخابات را برگزار نمایم.

استاندار ادامه داد: در آن جلسه به همه فرمانداران تاکید شد و اتمام حجت کردم که هر کسی به هر دلیلی که نمی تواند این ملاک ها را رعایت کند با احترام به حرمت و جایگاه آن، مسئولیتی دیگر به وی واگذار می کنم و خود را کنار بکشد.

حسین کلانتری ابراز داشت: ماموریت ویژه به معاونت سیاسی امنیتی و رئیس ستاد انتخابات استان داده شده است که با جدیت رصد کند که اگر فرماندار و بخشداری در متینگ های انتخاباتی شرکت کند در هیچ جایی از مجموعه مجریان و دست اندرکاران امر انتخابات قرار نگیرند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز هم در این نشست با شما معاونین فرمانداران و بخشداران بخش های مختلف استان نیز هم قسم می شویم که بدون ذره ای نگاه جانبدارانه و در کمال بی طرفی با تمام توان از رای مردم که امانت است صیانت و حمایت کنیم و به آنچه که مردم انتخاب می کنند احترام بگذاریم و برای ما مبارک است.

حسین کلانتری با بیان اینکه همه ما مصمم هستیم که زمینه انتخاباتی سالم و غیرجانبدارانه و با مشارکت بالا را فراهم سازیم تاکید کرد: شما از رصد و نظارت ناظرین و بازرسان انتخابات در امان نخواهید ماند و در برابر خداوند و مردم هم پاسخگو هستید.

به گفته استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛ همه ما سربازان این نظام، مردم و ولایت هستیم و این انتخابات آبروی نظام است و تحت هیچ شرایطی نباید به آبرو و حیثیت نظام کمترین خدشه ای و لطمه ای وارد شود.

استاندار به رعایت کامل حقوق مردم و همه نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد و افزود: در انتخابات نام نیک از خود بجا بگذارید و شما مردانه در انتخابات بایستید و مر قانون را عمل کنید و من هم مردانه حامی و پشت شما هستم چرا که مردم تصمیم نهایی را در انتخابات می گیرند و ما فقط مجری انتخابات هستیم.

حسین کلانتری جایگاه بخشداران را به عنوان کارگزاران دولت در خط اول دانست و گفت: بخشداری پایه مدیریتی است و باید در کارها و عملکرد خود برای رضایت خداوند و جلب اعتماد و اطمینان مردم تلاش کند و با منطق، متانت و به موقع دفاع کند و انگیزه و اراده قوی در انجام امور داشته باشد و با نگاه سالم و دست پاک به کارها بپردازد.

در این نشست معاونین فرمانداران و بخشداران مسائل و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند ماه سال جاری بیان کردند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president