آوای جنوب

از سنگ اندازی در دفن شهدا در یزد تا اقدام اداره اوقاف گچساران در واگذاری زمینهای مسجد شهیدان

جوزانیتابش نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در فیس‌بوک خود ( جناح مقابل را شکست بدهید و نگذارید شهدا را دفن کنند..)

آوای جنوب / مصطفی جوزانی

این جمله که دقیقا برخاسته ازعمق وجود اشخاص وابسته به جریانات تمامیت خواه می باشد، بعد از هیاهوی دفن شهدا در میدان تاریخی شهر یزد بروز کرد. البته به کار بردن این نوع ادبیات و عدم اعتقاد این طیف به ارزشها در گذشته های نه چندان دور بر کسی پوشیده نبوده و نیست.

بعد از تذکرات فراوان نیروهای ارزشی و دلسوز نظام مبنی بر عدم بکارگیری اشخاص ساختار شکن و بیگانه با ارزشهای نظام و انقلاب در دولت ، و کارگر نیافتادن این نصایح دلسوزانه، آرام آرام شاهد ظهور جریانات در سایه و ساختارشکن دوره اصلاحات در پوشش دولت اعتدالگرا هستیم.

از زیر سوال بردن مقدسات در اوایل برسرکار آمدن دولت توسط رسانه های زنجیره ای تا تئوری فاشیستی ( انحلال مجلس) توسط مغز متفکر اصلاحات، آقای سعید حجاریان !

حال بعد از تذکرات فراوان توسط دلسوزان نظام، عقلای دولت مبنی بر کنترل و عدم تندرویها ، اما شاهد موضعگیریهای سوال برانگیزی توسط نیروهای دولتی در برخی از استانها هستیم.

از سنگ اندازی در دفن شهدا و استفاده ابزاری از این بزرگواران برای انتقام گیری از جریانات مقابل تا زیرسوال بردن اعتقادات دینی مردم ، توجه کنید به سخنان تاسف باراستاندار یزد پیش از ماجرای تاسف برانگیزتر از آن یعنی جلوگیری از دفن شهدا، ( ما باید توجه داشته باشیم که دین اسلام یک دین سرزنده و شاداب است.

درواقعه عاشورا،شما واقعه عشق و عشق بازی را می بینید،بحث کشت و کشتار نیست بلکه چون حضرت امام حسین(ع)آگاهانه وارد میدانی می شود که باطلی حق جلوه داده نشود و حقی باطل نشادن داده نشود.این صحنه ها صحنه های زیبایی دارد که ما تبدیل به حزن و اندوه کرده ایم.)

اما دراستان ما از بحث تجمع برخی کارمندان انگشت شمار دولتی که خود را زیادی مهم فرض کرده بودند، در حیاط استانداری برای اعلام برائت و حضور نیافتن درسالگرد حماسه عظیم و تاریخی نهم دیماه به دلیل کم اهمیتی آن بگذریم.

اما اقدام اداره اوقاف گچساران در واگذاری زمینهای مسجد شهیدان سوال برانگیز و روی هر اقدام ضد ارزشی را سفید کرده است که واکنش به موقع مردم و نیروهای ارزشی را می طلبد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. نماز گزار گفت:

    خدا پدرت را بیامرزد مدی کل اوقاف برای حل مشکل مسجد شهیدان امد ولی جرات آمدن به مسجد را پیدا نکرد چون این مسجد متعلق به شهیدان است ومدیرانی که حق را پایمال می کنند اجازه زیارت پیدا نمی کنند ریئس اوقاف گچساران به خاطر زقف فروشی طبق شنیده ها امروز از اداره کل تشویقی گرفته است

  2. حقگو گفت:

    احتمالآ همه نقشه هاتوسط. دفتر نماینده طراحی میشود

  3. نمازگزار گفت:

    آقای بهمنی آزاد شما فقط داری رای های آقای تاجگردون را از بین میبری خودت استعفا بده برو

  4. نمازگزار گفت:

    آقای نماینده جلوی این موقوفه خواری بزرگ را در شهر گچساران بگیر بهمنی دارد رسوایی برای شما هم می آورد

  5. عباس گفت:

    درود بر نماینده اینده گچساران
    حاج آقا خواجه زاده
    ایشون نشون داد اماده شده واسه نمایندگی

  6. سجاد گفت:

    این بی ریخت کیه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president