آوای جنوب

احمد خورشیدی : آقای مرعشی سرانجام واگذار‌ی‌ها در جزیره آشوراده چه شد

جرم این مجلس همکاری صمیمانه با دولت است که با وجود این که بسیاری از وزرای روحانی را قبول نداشت…

خورشیدیدبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی در پاسخ به اظهارات حسین مرعشی عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی که مجلس نهم را عاری از کفایت دانسته بود از وی خواست پاسخگوی واگذاری‌های مسئله‌دار زمین‌های جزیره آشوراده باشد.

آوای جنوب؛

احمد خورشیدی‌آزاد ظهر امروز در گفتگو با آوای جنوب با بیان این که صحبت‌های حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران سازندگی را در رسانه‌ها در خصوص بی‌کفایت خواندن مجلس نهم مطالعه کردم، اظهار کرد: آقای مرعشی از پشتوانه‌های دولت هاشمی و خاتمی به شمار می‌رود.

وی گفت: مردم به خوبی این افراد و حزب کارگزاران و دوران سازندگی را می‌شناسند و به یاد دارند که در آن دوران چه اتفاق‌هایی در کشور رخ می‌داد اما قبل از هر چیز باید به برخی از رانت‌خواری‌هایی که در دوران حکومت این آقایان وجود داشت از جمله در خصوص واگذاری‌های جزیره آشوراده در استان گلستان اشاره‌ای داشته باشم.

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران ایران اسلامی با سؤال از مرعشی تصریح کرد: تکلیف ۳۸۰ هکتار زمینی که در آشوراده با مساعدت شما به قیمت هر متر ۶۶ تومان واگذار شد، به کجا انجامید.

این فعال سیاسی افزود: قرار بود که شرکتی با استفاده از این زمین و قیمت مناسب آن زیرساخت‌های توریستی و گردشگری ایجاد کنند که سر از ویلاسازی درآورد و در دولت قبلی جلوی این کار گرفته شد، ولی متأسفانه اکنون با حمایت وی زمین در حال برگشتن به این شرکت و حرکت‌هایی از این دست است.

وی با بیان تفاوت‌های مجلس اصلاح‌طلب ششم و مجلس اصولگرای نهم گفت: مردم همه به کارکردهای مجلس ششم واقف هستند و از استعفا تا تحصن آن را می‌دانند و نیازی به توضیح در خصوص عملکرد آن مجلس نیست.

خورشیدی‌آزاد به عملکرد این مجلس و جرم آن در نزد افرادی مانند مرعشی اشاره کرد و گفت: جرم این مجلس همکاری صمیمانه با دولت است که با وجود این که بسیاری از وزرای روحانی را قبول نداشت برای همکاری آن‌‌ها را مورد اعتماد قرار داد و یا این که هر گونه برنامه اقتصادی دولت را بدون کمترین دستکاری مورد تأیید قرار می‌دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. اصولگرا گفت:

    به این میگن اصولگرا آفرین برتو که اهل ملاحضه کاری و معامله نیستی آفرین مردولایتی گچساران

  2. بسیجی گفت:

    خداراشکر در میان گچسارانی ها یک نفر واکنش نشان داد

  3. قشقایی گفت:

    حاج احمد هر جاهستی خدا حفظت کند مرد نترس و شجاع و بی باک

  4. ایمان گفت:

    نکنه هوس کردی دوباره بیای تو میدان برادر تاجگردون رایش نابود میکند نیای بهتره

  5. هاشم آقا گفت:

    خوشم میاد که به موقع حرف میزنی نه مثل بقیه سر در برف بکنی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president