آوای جنوب

آیین معارفه مهندس باورساد در نفت آغاجاری برگزار شد + تصاویر

۱۰_jpgآیین معارفه مدیر عامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با حضور مهندس عالی پور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز و مدیران ارشد شرکت نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب از آغاجاری ، در ابتدای این نشست مهندس کوروش محمدی مدیرفنی شرکت نفت گاز آغاجاری که با حفظ سمت سرپرستی این شرکت را نیزعهده دار بود ، با بیان اینکه شرکت اغاجاری عملیات تولید از ۸ میدان هیدروکربوری را راهبری می کند، گفت : امید است که با حمایت های مهندس عالی پور و مدیریت مهندس باورساد بتوانیم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این منطقه در آینده باشیم.

در ادامه مهندس عالی پور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز با تقدیر از اقدامات مدیریت پیشین شرکت آغاجاری، اظهار داشت: با توجه به نیروهای کارآمد و متخصصی در شرکت آغاجاری وجود دارد، افق های روشنی در زمینه تحقق اهداف صنعتی برای این شرکت قابل تصور است.

وی انتصاب مهندس باورساد را بر اساس معیارهای تخصص، تجربه و تعهد ایشان دانست و عنوان کرد: نگهداری سرمایه سازمان ، ایجاد انگیزه در کارکنان و پیگیری انجام پروژ ها از مهمترین محور هایی است که ضروری است در مدیریت این شرکت مورد توجه قرارگیرد .

همچنین در ادامه این مراسم مهندس محمد باورساد مدیر عامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبراعظم(ص) و امام صادق(ع) گفت: شاخصه های زیادی در حوزه عملیاتی شرکت آغاجاری وجود دارد که یکی از آن ها وجود مخازن هیدروکربوری فراوان است و امید است که بتوانیم از این منابع به نحوی شایسته استفاده کنیم.

وی در پایان آبادانی و رونق شهرهای همجوار تأسیسات و ایجاد شور و نشاط در کارکنان را از برنامه های اصلی خود عنوان کردند.۱۰_jpg ۶_jpg ۷_jpg ۱_jpg ۲_jpg ۳_jpg ۸_jpg ۹_jpg

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president