آوای جنوب

لیگ برتر هاکی کشور

نفت و گاز گچساران و شهرداری اراک به نیمه نهایی راه یافتند

تیم های نفت و گاز گچساران و شهرداری اراک با کسب ۱۲ امتیاز و چهار پیروزی در دو دوره رفت و برگشت به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر هاکی کشور راه یافتند.

آوای جنوب؛

در دور برگشت این مسابقات که روزهای پانزدهم و شانزدهم آبان در ورزشگاه پد خندق شهر دوگنبدان برگزار شد، تیم های شهرداری اراک و نفت و گاز گچساران هر یک دو پیروزی و یک شکست به دست آوردند.

در این رقابت ها تیم شهرداری اراک با پیروزی بر نفت و گاز گچساران و هیات هاکی ایلام ضمن کسب عنوان بهترین تیم گروه اول در صدر جدول این گروه قرار گرفت.

تیم نفت و گاز گچساران نیز با پیروزی در مقابل تیم های هیات هاکی همدان (به دلیل حاضر نشدن حریف) و هیات هاکی ایلام شش امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی این مسابقات جای گرفت.

این تیم ها در مرحله نیمه نهایی با دو تیم برتر گروه دوم این مسابقات که اواخر آبان امسال در سمنان مشخص می شود برای کسب عنوان قهرمانی با هم رقابت خواهند کرد.

مهران بیرانوند بازیکن تیم نفت و گاز گچساران از سوی مسئولین این مسابقات به عنوان بهترین بازیکن رقابت های مقدماتی هشتمین دوره لیگ برتر هاکی داخل سالن در گروه اول انتخاب شد.

در دور رفت مسابقات مرحله مقدماتی لیگ برتر هاکی کشور که در ایلام برگزار شد نیز تیم های نفت و گاز گچساران و شهرداری اراک هر کدام با دو برد و یک باخت با شش امتیاز مقام های اول و دوم گروه های خود را کسب کردند.

مرحله مقدماتی دور برگشت گروه اول هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر هاکی داخل سالن باشگاه های کشور با حضور تیم های نفت و گاز گچساران، هیات هاکی ایلام و شهرداری اراک در گچساران برگزار شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president