آوای جنوب

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بهمئی معارفه شد

آوای جنوب

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان تاکید کرد: جوانان ما بدانند که تحریم چیز جدیدی نیست از همان ابتدا ما در خیلی از زمینه ها تحریم بودیم از جمله فضای علمی که هدف دشمن این بود به علم جدید دست پیدا نکنیم.

به گزارش آوای جنوب مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی، با حضور سردار مصطفی مثنوی جانشین فرماندهی سپاه فتح استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن آمفی‌تئاتر این شهرستان برگزار شد.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی و فرمانده سابق سپاه این شهرستان در این نشست گفت : یک سال در خدمت مردم شهرستان بهمئی بودم و خدا را شاهد می گیرم از هیچ تلاشی دریغ نکردم و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام داده ام و از این به بعد هم همین گونه خواهد بود.

محمدی ادامه داد: ما مدیون خون شهدا و جانبازان هستیم و در هر پست و مقامی هستیم نباید این عزیزان را فراموش کنیم و همیشه باید خدمتکار این عزیزان باشیم چراکه به برکت خون این عزیزان است که ما امروزه امنیت داریم.

وی در ادامه به غلامی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی تبریک گفت و افزود : فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی، فردی جوان و از خود این شهرستان است و به درد ها و مشکلات مردم کاملا واقف است و قطعا می تواند کارهای خوب و درخور برای مردم شریف شهرستان بهمئی انجام دهد.

سردار مثنوی جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در ادامه این نشست گفت: ۵ گام را امام راحل در انقلاب اسلامی بیان کردند و مسیر انقلاب بیش از ۴دهه بر همین بوده است و در همین راستا حرکت کرده است.

وی ادامه داد:گام اول انقلاب و شکستن یک نظام ۲۵۰۰ ساله را با استقرار اسلام و به وسیله مردم با عزت برداشتیم؛ امروز اگر ما نگاه کنیم بدیلی در دنیا در برابر ایران نمی بینیم و اگر شیطنت ها در منطقه و تفرقه افکنی دشمنان ایران اسلامی نبود، بیداری اسلامی و تکثیر نظام اسلامی در دنیا اتفاق می افتاد هر چند که در مناطقی شاهد آن هستیم.

سردار مثنوی بیان کرد: با وجود همه تحریم ها و پیچ های سخت در مسیر انقلاب، آنچه شاهد آن هستیم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این به واسطه آن نظام سازی محکم اولیه و انسان سازی بوده است.

جانشین سپاه فتح در ادامه گفت: جوانان ما بدانند که تحریم چیز نو و جدیدی نیست از همان ابتدا ما در خیلی از زمینه ها تحریم بودیم از جمله فضای علمی که هدف دشمن این بود به علم جدید دست پیدا نکنیم .

سرداد مثنوی گفت :اگر در جاهایی در تحقق اهداف نظام انقلاب اسلامی کم آوردیم، یک دلیل مهم داشت و آن به حاشیه رفتن اراده ها بود.

وی در ادامه گفت: یکی از دلایل اصلی که گام ها پیوسته به وقوع نپیوست همین حاشیه ها بود و بچه های انقلابی گوشه گیر شدند و مشغول کارهایی شدند که هر چند نیاز بود اما آن تاثیر را نداشت و این عوامل باعث شد گام‌های اخیر همانند گام اول و دوم نباشد.

سردار مثنوی تاکید کرد: ما باید به سمت تربیت نیروی انسانی و بکارگیری این نیروی توانمند و تربیت شده برویم تا بتوانیم به اهداف و پیوستگی گام های انقلاب دست پیدا کنیم و هدف و تلاش سپاه این است که در این حوزه حرکت کنیم و برای چله دوم انقلاب اسلامی همانند گام اول و دوم، گام مهم و اساسی برداریم.

وی در پایان از محمدی فرماندار جدید شهرستان بهمئی و فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی تشکر کرد و از ریش سفیدان، بزرگان و مردم و ایل های مختلف شهرستان بهمئی و حضور پر شور آن ها تقدیر و تشکر ویژه کرد.

در پایان این نشست نیز داوود بهزادی به عنوان جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی منصوب شد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president