آوای جنوب

احمدخورشیدی :کار دولت روحانی از کاهش مقبولیت گذشته وضعیت سقوط آزاد را می بینیم

همه برنامه‌ها به سمت دولتی کردن مجلس یازدهم می‌رود اما غافل از این که مجلس یازدهم بدون هیچ شکی دولتی نخواهد شد

خورشیدیدبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی گفت: اظهارات موهن کرباسچی در خصوص سران فتنه به وجهه دولت و رئیس‌جمهور خدشه وارد کرد و عاملی برای افزایش سرعت سقوط آزاد محبوبیت دولت بود.

آوای جنوب؛

احمد خورشیدی‌آزاد صبح امروز در واکنش به اظهارات غلامحسین کرباسچی عضو حزب کارگزاران در نشست افطاری احزاب با رئیس‌جمهور در خصوص مظلومیت یکی از سران فتنه گفت: بیان چنین اظهاراتی از سوی چنین کسانی با سابقه آن‌چنانی کاملا طبیعی است.

وی گفت: اما غیر طبیعی است که در حضور رئیس‌جمهور این چنین اظهاراتی انجام می‌شود که البته نیاز به تحلیل چندانی ندارد.

این فعال سیاسی با بیان این که اتاق فکری در حال حاضر وجود دارد که به دنبال عملیاتی کردن برنامه‌های خود در دل دولت هستند، تصریح کرد: شک نداریم که این اظهارات و اظهاراتی دیگر همانند گفته‌های صادق زیباکلام در خصوص اسرائیل حساب شده و برنامه‌ریزی شده است.

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌ای که دولتی‌ها برای مجلس یازدهم دارند، خاطرنشان کرد: اول اینکه ماحصل آن‌چه که از اتاق فکر مشاوران دولت بیرون می‌آید مانند اظهارات موهن کرباسچی در خصوص مظلومیت میرحسین موسوی تنها به ضرر رئیس‌جمهور است.

خورشیدی‌آزاد گفت: دوم این که تلاش برای رفع مشکلات مردم تعطیل می‌شود و همه برنامه‌ها به سمت دولتی کردن مجلس یازدهم می‌رود اما غافل از این که مجلس یازدهم بدون هیچ شکی دولتی نخواهد شد و این ضرر دومی است که دولت در این میان متحمل می‌شود.

وی گفت: بنابراین وجهه رئیس‌جمهور با چنین اظهاراتی خدشه می‌بیند زیرا مردم نسبت خود را با سران فتنه و تعارضی که با این جماعت دارند در عمل نشان داده‌اند و تنها به کاهش محبوبت دولت و رئیس‌جمهور کمک می‌کند.

وی از وضعیت اقبال افکار عمومی به دولت سخن به میان آورد و با بیان این که کار از کاهش مقبولیت گذشته، اظهار کرد: وضعیت سقوط آزاد را می‌بینیم چرا که دولت قول داده بود هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم زندگی مردم که در عمل چرخ هر دو اکنون بیش از آن‌چه فکر می‌کنیم کند می‌چرخد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president