آوای جنوب

آقای خوانپایه حمایت استاندار را در روزهای سخت فراموش نکنید

آوای جنوب

در حالی صبح روز گذشته فرماندار گچساران برکنار شد که از همان دقایق اولیه شاهد واکنش هایی از سوی سیاسیون بوده ایم.


صبح روز دوم بهمن ماه در حالی که دوسال ماموریت علی خوانپایه به اتمام رسیده بود؛ با حکم و تدبیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ علیرضا اتابک فرماندار موفق دهدشت سکاندار فرمانداری گچساران شد.
هر چند علی خوانپایه در گفتگو با رسانه ها از این اقدام ناراحت شد و در گلایه هایش آن را بی احترامی به خود دانست اما او نیز نباید فراموش کند مدتی پیش نیز فرماندار گچساران خود برای رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گچساران بدون از اطلاع او مراسم تودیع گرفت و شاهد واکنش های پورالحسینی رئیس سابق جهاد کشاورزی بودیم که اعلام کرد به او اطلاع نداده اند و بدون از اطلاع او در فرمانداری گچساران مراسم تودیع اش را برگزار کرده اند.
بگذریم چرا که سخن به درازا می کشد.
برخی امروز با برکناری خوانپایه احساسی برخورد کردند و از طایفه سخن گفتند اما باید بپذیریم این تدبیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود و نقدکنندگان نیز باید بدانند در چنین شرایط حساسی نباید با احساسات طوایف بازی کنند وگرنه کیست که نداند بابکانی ها مردمانی با غیرت و با معرفت هستند.
راقم در حالی مطلب خود را می نویسد که به عنوان کسی که سالها خوانپایه را می‌شناسد همواره او را مدیر و فرمانداری پاکدست و سالم می داند و این افتخاری بزرگ برای بزرگ مردان بابکان است آن هم در دوره ای که شاهد انواع اختلاس ها بوده ایم اما خوانپایه را همگان بر سلامت و پاکدستی اش ایمان دارند.
و اما سخنم با فرماندار دیروز گچساران است.
آقای خوانپایه بهتر آن بود قبل از مصاحبه و گلایه هایتان؛ حمایت های حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد را از خودتان را در بدترین شرایط فراموش نمی کردید.
همگان به خوبی می دانیم در آن شب بارانی و انتخاب هئیت اجرایی چه اتفاقی افتاد تا استاندار ورود کرد اما باز هم شما زیر بار نرفتید و حاضر به همکاری نشدید تا احد جمالی شبانه به گچساران آمد و با دوطرف جلسه گذاشت تا هیئت اجرایی گچساران آخرین شهری باشد که به مرکز اعلام شود؛ یادتان که هست آن شب حتی با تماس های استان هم شما زیر بار نرفتید و کار به جایی رسید که…
همگان شاهد برخورد شما و جمالی بودند اما همچنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شما حمایت کرد چنانکه بارها نیز در جلسات شورای اداری از شخص شما و عملکرد شما دفاع کرد.
آقای خوانپایه کاش یادتان نمی رفت در حالی که در اوج کرونا و قرمز شدن شهر و هنگامی که کار از کار گذشته بود و رسانه ها نیز به شما نقد داشتند باز هم این استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود که در تمام جلسات از شما دفاع کرد.
در تمامی این چند ماه و اتفاقات میان شما و جمالی همگان منتظر بودند شما برکنار می شوید اما همچنان مشاهده می کردیم که استاندار در تمامی جلسات از شما حمایت کرد.
بی تردید به خوبی می دانید شرایط انتخابات پیش رو نشان از انتخاباتی سخت را می دهد چنانکه به دفعات شاهد بوده ایم مسوولان بارها تذکرات خود را به کاندیداهای این دوره برای جلسات زودهنگام داده اند اما تا امروز شاهد هستیم همچنان این جلسات ادامه دارد و…
جناب آقای خوانپایه به خوبی می دانید اگر بحث رفتن شما از روزهای قبل به میان می آمد کاندیداهای انتخاباتی به دنبال سهم خواهی و دخالت در تصمیم استاندار را داشتند و هر کدام تلاششان بر این بود که نیروی خود را به استاندار بقبولانند اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شناختی که از وضعیت شهرستان داشت اینگونه تصمیم گرفت و مطمن هستم اگر شما نیز جای استاندار بودید اینگونه عمل می کردید و امروز هیچ طیفی نمی تواند مدعی شود در تصمیم استاندار دخالت داشته است.

همواره برای شما به عنوان فرمانداری پاکدست آرزوی موفقیت دارم.

علیمراد کاظمپور


 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president