کد خبر : 52612
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1403 - 2:19

سخنران اجلاسیه شهدای گچساران: شهدا جان دادند؛عده ای رگ گردن کلفت می کنند

سخنران اجلاسیه شهدای گچساران: شهدا جان دادند؛عده ای رگ گردن کلفت می کنند

آوای جنوب فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: رزمندگان کهگیلویه‌وبویراحمد از جانشان گذشتند و امروز افرادی که در غرب و آمریکا تحصیل کردند و در دفاع مقدس هم یک روز نبودند، برای مردم رگ گردن کلفت می کنند. به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، سردار تنگسیری در اجلاسیه شهدای گچساران ضمن گرامیداشت یاد و

آوای جنوب

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: رزمندگان کهگیلویه‌وبویراحمد از جانشان گذشتند و امروز افرادی که در غرب و آمریکا تحصیل کردند و در دفاع مقدس هم یک روز نبودند، برای مردم رگ گردن کلفت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، سردار تنگسیری در اجلاسیه شهدای گچساران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: هفت شهید سرافراز گچساران قهرمان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند، شهدای دفاع مقدس امنیت را به همه ما ارزانی داشتند و آن‌ها رفتند تا یک وجب از خاکمان را به بیگانه ندهیم و ۳۹۰شهید از این شهرستان ولایت مدار تقدیم نظام اسلامی شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افتخار می‌کنم کوچکترین سرباز این ملت قهرمان هستم مردمانی که بیش از ۴۵سال است مقابل استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت می کنند.شهدا امنیت را در کشورمان استوار و مستقر کردند.

دریادار تنگسیری افزود: عید ولایت و امامت و عید غدیر خم را به همه عزیزان تبریک عرض می کنم.قطعا بدانید همه شما را شهدا به این محفل نورانی دعوت کرده اند و امروز این شهدا هستند که این کشور را هدایت می کنند و از این توطئه های دشمنان عبور می دهند.

وی افزود: شهرستان گچساران دارای مردمی بافرهنگ، شجاع، دلیر و با تدبیر هستند و رزمندگان این شهرستان در دوران دفاع مقدس جانفشانی ها کردند و عملیات شناسایی والفجر هشت را قبل از عملیات انجام دادند، وقتی چاه های نفتی جنوب را بمباران کردند تنها مسیر صادرات نفت از گچساران بود تا ما توانستیم دفاع مقدس را ادامه دهیم و بنده شجاعت رزمندگان گچساران را فراموش نمی کنم.
تنگسیری ادامه داد: امروز هم افتخار می کنیم که بخش قابل توجهی از رزمندگان نیروی دریایی از استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.حماسه رزمندگان استان در پد خندق کم نظیر است و پد خندق همچون گردنه احد بود و بسیار حیاتی بود و جانانه ایستادند و ۱۲۷شهید تقدیم کردند و تا لحظه آخر مقابل دشمن بعثی ایستادند، در زمان اعتصابات نفتی در زمان پهلوی کارگران صنعت نفت گچساران اعتصاب کردند و گوش به فرمان امام راحل شیرهای نفت را بستند و رزمندگان استان در عملیات های بسیاری از دفاع مقدس خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: رزمندگان کهگیلویه‌وبویراحمد از جانشان گذشتند و امروز افرادی که در غرب و آمریکا تحصیل کردند و حتی دوران سربازی در آمریکا بودند و در دفاع مقدس هم یک روز نبودند برای مردم رگ گردن کلفت می کنند و این از مظلومیت انقلاب است، ۲۳۰هزارنفر از فرزندان ایران اسلامی جانشان را در جنگ تحمیلی فدای اسلام و انقلاب کردند؛ والله ما باید پاسخگوی شهدا باشیم. کسانی که امروز رگ گردن برای ما کلفت می کنند کجای تهران زندگی می کنند لذا هوشیار باشیم و فریب نخوریم.

تنگسیری گفت: هر بار که شهدا افتخارآفرینی می کنند این گونه افراد کارها را خراب می کنند و معتقدند که باید کارشناس و مدیر از خارج از کشور بیاوریم در حالی که جوانان این سرزمین در عرصه های مختلف علمی، پزشکی، فرهنگی، نانو، تکنولوژی، هوافضا، دفاعی و …حرف ها برای گفتن دارند، خون های زیادی برای صیانت از این مملکت بر زمین ریخته شده است و باید هوشیار باشیم.

وی افزود: شهدا رفتند که ما امروز با افتخار زندگی کنیم دوران طاغوت هربار بخشی از مملکت جدا شد مگر دشمنی مثل آمریکا خوشی و راحتی ما را می خواهد؟ خداوند می فرمایند دشمنان هیچگاه از شما راضی نخواهند شد و دشمن را باید شناخت.

این فرمانده نظامی ادامه داد: افتخار می کنم و حاضرم فدایی شما مردم شوم، با بینش باید عمل کنیم رسانه های دشمن توطئه می کنند امروز به جایگاهی رسیده ایم که ابرقدرت های جهان از ایران اسلامی تسلیحات مطالبه می کنند، شهدای ما نشان دادند که در مقابل دشمن جانانه ایستادگی می کنند و ثابت کردند که دشمن نمی تواندهیچ غلطی بکند.از سردار مهدی درخشان فرزند این استان یاد می کنیم که موشکی نیروی دریای سپاه را راه اندازی کردند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.