آوای جنوب

روندثبت‌نام از داوطلبین شورای شهر دوگنبدان در حال انجام است/ ثبت نهایی ۱۱ داوطلب شورای شهر دوگنبدان

آوای جنوب،

فرماندار گچساران با بیان اینکه روند ثبت نام از داوطلبین شورای اسلامی شهر دوگنبدان همچنان ادامه دارد، گفت: از روز گذشته تا به این لحظه ۱۱ نفر ثبت نهایی شده‌اند.

روندثبت‌نام از داوطلبین شورای شهر دوگنبدان در حال انجام است/ ثبت نهایی 11 داوطلب شورای شهر دوگنبدان

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، علیرضا اتابک، با اشاره به اینکه از روز گذشته  ۲۰ اسفندماه نام‌نویسی از داوطلبان شورای اسلامی شهر دوگنبدان آغاز شده است، گفت:  روند ثبت نام از کاندیداها همچنان ادامه دارد.

 وی با بیان اینکه  ثبت نام از داوطلبان شورای اسلامی شهر دوگنبدان  به مدت یک هفته تا ساعت ۱۸روز ۲۶ اسفندماه جاری انجام می‌شود، افزود: از روز گذشته تا به این لحظه ۱۱ نفر از دواطلبان شورای شهر دوگنبدان ثبت نهایی شده‌اند.

 فرماندار گچساران  با اشاره به اینکه داوطلبان شوراها می توانند به چهار روش برای ثبت نام اقدام کنند، عنوان کرد: روش اول از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال  وزارت کشور ) و با دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

 اتابک گفت: روش دوم  ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ رایانه(entekhabat.moi.ir) و دریافت کد رهگیری، روش سوم ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و  روش چهارم ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان،که البته ثبت نام قطعی داوطلبان از طریق فضای مجازی منوط به ارسال کد رهگیری از طریق سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ خواهد بود.

 فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: روند ثبت نام از داوطلبین  در حال انجام است و  تمامی فرآیندهای انتخابات  برای ثبت نام داوطلبان شوراها طبق برنامه و قانون در حال اجرا است.

  لازم به ذکر است، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره  مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره  مجلس شورای اسلامی در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president