آوای جنوب

بازار گچساران تعطیل می‌شود

آوای جنوب:

فرماندار گچساران گفت: برای مقابله و جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا برخی از صنوف گچساران تعطیل می‌شود.

بازار گچساران تعطیل می‌شود

به گزارش آوای جنوب از گچساران، علی خوانپایه در نشست  بررسی شیوع بیماری کرونا با خیرین سلامت گچساران که در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد، اظهار کرد: برای مقابله و جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا برخی از صنوف گچساران تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شوند.

 وی با بیان اینکه صنوف غیرضروری شهرستان  برای جلوگیری از گسترش شیوع این بیماری تعطیل می‌شود، گفت: این تعطیلی شامل صنوفی از جمله نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها ، فراورده‌های خام دامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و میوه فروشی‌ها نمی شود.

 فرماندار گچساران  عنوان کرد: براساس مصوبه شورای سلامت صنوفی که موجب تجمع شهروندان می‌شود و ضرورتی هم ندارد برای جلوگیری از خطر ابتلا به ویروس کرونا  تعطیل می‌شوند.

وی تصریح کرد: همچنین بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از ویروس کرونا ، فعالیت دستفروشان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 بالاترین مقام اجرایی گچساران اذعان کرد: تعطیلی این واحدهای صنفی غیرضروری از امروز به اتحادیه ها و این واحدها اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال هیچ گونه برنامه ای برای استقبال از میهمانان نوروزی در این شهرستان وجود ندارد، گفت: در حال حاضر مبادی ورودی شهر و مکان‌های گردشگری گچساران  در حال کنترل است.

خوانپایه خاطرنشان کرد:  برای مقابله و جلوگیری از گسترش  ویروس کرونا  تمامی  هتل‌ها مسافرخانه‌ها و مراکز اقامتی مکان های عمومی مانند مدارس، مهمانسرای ادارات و سوئیت های اجاره برای مقابله  در این شهرستان تعطیل است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president