آوای جنوب

خطر در کمین دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی/والدین مراقب باشند

آوای جنوب
در نشست ستاد مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد به ۲ مکان پر خطر که ممکن است دانش‌آموزان را تهدید کند، اشاره شد.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج امروز نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که دو عضو این ستاد مواردی را مطرح کردند که تا اندازه‌ای نگران کننده بود.

ابتدا مدیرکل امور بانوان استانداری با بیان اقداماتی که امور بانوان در خصوص مقابله و مبارزه با مواد مخدر کرده این گونه اظهار کرد: گزارشاتی به دست ما رسیده که معلوم می‌شود در برخی از قهوه‌خانه‌ها که دانش‌آموزان رفت و آمد می‌کنند از مواد مخدر استفاده می‌شود.

همچنین در گزارشی دیگر سیدعلی ملک حسینی معاون تربیتی آموزش و پرورش استان به برخی خبرها از جمله کشف ۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از دکه‌های اطراف مدارس استان اشاره کرد.

به گزارش آوای جنوب ؛ این خبر از جهاتی امیدوار کننده است چرا که پلیس توانسته با هوشیاری مواد مخدر را از دکه‌های نزدیک مدارس کشف کند اما نگران کننده این که خطر در کمین دانش‌آموزان است و مربیان و اولیا باید دقت بیشتری داشته باشند.

موضوع قهوه‌خانه‌ها نیز به خودی خود معضلی شده چرا که علاوه بر مشکلات اخلاقی که ممکن است در کمین دانش‌آموزان باشد مواد مخدر نیز علاوه بر آن خطری بزرگ سر راه دانش‌آموزان در این اماکن خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president