آوای جنوب

گلایه مردم از انتصاب برخی مدیران کل منتسب به نماینده بویراحمد و دنا/شنیده هایی از پاس گل های تاجگردون به زارعی برای رسیدن به کرسی نمایندگی

آوای جنوب در دوره دوم نمایندگی مجلس زارعی، مردم از وی بعنوان وکیل خود انتظارات بسیار بالایی داشتند، که تا کنون بخش زیادی از آن جامع عمل پوشانده نشده است و از این حیث نگرانی ها برقرار است

آوای جنوب
در دوره دوم نمایندگی مجلس زارعی، مردم از وی بعنوان وکیل خود انتظارات بسیار بالایی داشتند، که تا کنون بخش زیادی از آن جامع عمل پوشانده نشده است و از این حیث نگرانی ها برقرار است.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آوای جنوب، از زمان روی کار آمدن زارعی بعنوان نماینده مجلس تقریبا قریب به هفت سال و اندی می گذرد، یکی از جمله مباحثی که بیشترین نقطه نظرات از حیث عملکرد منفی زارعی را به رخ مردم می کشاند، بحث انتصابات است.

در محافل منطقه ای مردم کم و بیش به این موارد می پردازند و یکی از اشکالاتی که بر روند مدیریتی زارعی گرفته می شود، انتصاباتی است که رنگ و بومی وابستگی به وی را دارد، مواردی که گاها از نزدیکان وی به شمار می روند.

تکرار این تعدد، مردم را نگران کرده است که چرا تنوع در این موضوع مورد توجه نماینده مجلس قرار نمی گیرد که باید همه سلایق را مدنظر قرار دهد.

در دوره دوم نمایندگی مجلس زارعی، مردم از وی بعنوان وکیل خود انتظارات بسیار بالایی داشتند، که تا کنون بخش زیادی از آن جامع عمل پوشانده نشده است و از این حیث نگرانی ها برقرار است.

از طرفی این موضوع باعث ریزش آرای زیادی از زارعی در حوزه های مختلف شده است و کار را در دوره بعدی برای وی سخت خواهد کرد.

حال آنکه گمانه زنی می شود این ریل گذاری مدیران در استان توسط وی، با حمایت تاجگردون صورت می پذیرد تا بلکه کار برای هر دو نفر در دور بعدی ساده سازی شود.

اما اینکه در این دور مردم اسیر چه موضوعاتی می شوند قابل پیش بینی نیست، اما نیک لازم است بدانیم بسیار ی از قدرت سازی تصمیمات سیاسی در حوزه بویراحمد و دنا در لحظات آخری منجر به کسب آرای بنفع هر کدام از کاندیداها خواهد شد.

یادداشت از: ابولفضل نامدار

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president