آوای جنوب

ساخت و تعمیر واحدهای نیازمندان پاتاوه با حمایت قرارگاه ستاد فرمان امام(ره)

مسوول گروه جهادی شهدای پاتاوه از ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی نیازمندان با مشارکت قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد
آوای جنوب

مسوول گروه جهادی شهدای پاتاوه از ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی نیازمندان با مشارکت قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد.

ساخت و تعمیر واحدهای نیازمندان پاتاوه با حمایت قرارگاه ستاد فرمان امام(ره)

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، حمید پسنده به مشارکت قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ساخت خانه‌های افراد نیازمند پاتاوه خبر داد و گفت: در حال حاضر با مشارکت قرارگاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخت و تعمیر چهار واحد مسکونی برای افراد نیازمند در دستور کار بسیج سازندگی بخش پاتاوه قرار گرفته است.

مسؤول گروه جهادی شهدای پاتاوه بیان کرد: با حمایت قرارگاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و قرارگاه جهادی شهید باهنر تمنک و همچنین کمیته امداد، حمام و سرویس بهداشتی این تعداد واحد مسکونی در دست ساخت است.

وی به توزیع لوازم‌ تحریر میان دانش‌آموزان نیازمند بخش پاتاوه اشاره کرد و گفت: گروه جهادی بخش پاتاوه با شروع سال تحصیلی اقدام به توزیع لوازم‌‌التحریر میان دانش‌آموزان این منطقه کرد تا دانش‌آموزان با دغدغه کمتری سال تحصیلی خود را آغاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های سازندگی بخش پاتاوه تاکنون خدمات متعددی به مردم این منطقه ارائه کرده‌اند و برای رفع محرومیت‌‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president