آوای جنوب

دکتر محمد باقر شریفی: با دعوت برجستگان؛نخبگان دبیران احزاب گچساران و باشت وارد عرصه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهم شد

با امید به وعده ی چهار سال قبل نخبگان سیاسی و دبیران احزاب دو شهرستان گچساران و باشت به میدان آمده ام

با امید به وعده ی چهار سال قبل نخبگان سیاسی و دبیران احزاب دو شهرستان گچساران و باشت به میدان آمده ام

آوای جنوب
گزینه ی جدید احزاب و تشکل‌های سیاسی حوزه ی انتخابیه ی گچساران و باشت معرفی شد.

دکتر محمد باقر شریفی با دعوت برجستگان؛نخبگان دبیران احزاب این دو شهرستان وارد عرصه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوحوزه ی گچساران و باشت می‌شود.
وی که از چهره های اجرایی و فرهنگی فعال در سال‌های اخیر بوده در دور گذشته ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دو حوزه ی انتخابیه عزم ورود داشت که بنا به توصیه و پیشنهاد گروه‌های یاد شد به نفع کاندیدای مورد نظر از عرصه انتخاباتی خارج شد واز ادامه ی حضور در آن دوره انصراف داد اما اینبار با توکل بر خدا و امید به وعده هایی مبنی بر حمایت از ایشان در این دوره و دعوت از او عزم خود را برای ورود به این دوره از انتخابات جزم کرده است.

در تماس با وی هدف از ورود خود و دعوت احزاب از ایشان را تلاش برای تحقق اهداف نظام و رفع محرومیت های موجود در حوزه ی انتخابیه ذکر کرد.

وی که دکترای مدیریت استراتژیک دارد بخش زیادی از علل محرومیت‌ها در دو حوزه ی انتخابیه ی گچساران و باشت را تمرکز و اتصال نمایندگان به منابع ثروت و نگاه قومی و قبیله ایی دانست و با مذموم دانستن این دو ابراز امیدواری کرد با اتکاء به اندیشه ی عمومی و خرد جمعی و همینطور بهره مندی از حسن سوابق ۲۱ ساله ی اجرایی خود و تمسک به وعده های داده شده دبیران احزاب؛ برجستگان و نخبه های علمی مبنی بر حمایت همه جانبه در دور پیش رو انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توان به مطالبات مردم بهتر پاسخ داد.

این فعال سیاسی اجتماعی و فرهنگی که سوابق موفقی از جمله مدیرکلی اجتماعی و فرهنگی استانداری؛ریاست تشکل‌های مردم نهاد‌؛ عضویت در چندین کمیسیون و کارگروهای مهم؛نمایندگی وزارت کشور در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌های استان ریس گروهی اتباع خارجی و تقسیمات کشوری؛بخشداری و عضویت در کارگروهای مختلف تامین از جمله امور دانشجویی را در کارنامه ی خود دارد مصمم است با لبیک به دعوت معتمدان؛ دبیران احزاب نخبگان و چهره های برجسته ی دو شهرستان اینبار حضوری فعالانه داشته باشد.

دکتر محمد باقر شریفی اصل اوفو بالعقود را یاد آور شد و خواستار وفای به عهد و حمایت قاطع تشکل‌ها و برجستگانی شد که حدود ۴ سال پیش وعده ی حمایت همه جانبه برای ورود به این دوره ی انتخابات را داده بودند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president