آوای جنوب

زینال؛ مردِآرام گچساران و باشت سواربرموج انتخابات پیش رو

امروزه انتخابات به یک کارزار کاملا حرفه‌ای تبدیل شده است. در این کارزار، پول زیاد یا سرمایه اجتماعی و انسانی ضرورتا به موفقیت منجر نمی‌شود

آوای اججنوب؛

زینال؛کاندیدی آرام با دوری از جنجال و هیاهو

امروزه انتخابات به یک کارزار کاملا حرفه‌ای تبدیل شده است. در این کارزار، پول زیاد یا سرمایه اجتماعی و انسانی ضرورتا به موفقیت منجر نمی‌شود؛ بلکه حرفه ای عمل کردن در مدیریت انتخابات و برنامه ریزی هدفمند و موثر، ضامن پیروزی است. احزاب، گروه ها و افرادی که قصد دارند در انتخابات شرکت کنند یا احزاب و افرادی که می خواهند پیروزی قبلی خودشان را حفظ کنند و آن را توسعه دهند، لازم است که به انتخابات به مثابه یک صنعت کاملا پیشرفته و تخصصی نگاه کنند.

نگاه تخصصی و حرفه ای به انتخابات، مستلزم تعریف گام به گام شروع حرکت تا رسیدن نقطه مطلوب و همچنین استفاده از رویکردهای تخصصی و بهره گیری از نیروهایی حرفه‌ای و به­ کارگیری فناوری­های انتخاباتی و در یک کلام بهره گیری از کمپین های انتخاباتی تبلیغاتی است.

“برنامه‌ریزی انتخابات” شاه کلید پیروزی در رقابت‌های انتخاباتی است و فناوری‌های انتخاباتی در خدمت انجام موثر این برنامه‌ریزی است.
حالا اینروزها نه بلکه مدت زمان زیادی است؛ تنها کمی آنورتر تر از خانه قدیمی غلامرضا تاجگردون اردلان زینل زاده با دوری از هیاهو و جنجال کار خود را انجام می دهد.
خانه پدری زنیل زاده که این روزها در بین جوانان لقب زینال را به خود گرفته است با خانه پدری نماینده فعلی فاصله اش همان پُل باریکی است که گچسارانی های قدیمی آنرا بلد هستند.
حالا این روزها حتی همان مردمی که روزی می‌گفتند او در زمان شهرداری اش اخلاق خوبی نداشته است متوجه قانون مندی او شده اند.
او این روزها آرام و بی سر و صدا فقط و فقط به هدفی که از سالها پیش برای آن برنامه ریزی کرده است فکر می کند و شاید به جرات بتوان گفت حتی نزدیکترین افراد به زینل زاده نیز نمی دانند او در سرش چه می گذرد.
اما هر چه هست او مدت هاست تبلیغات خود را سینه به سینه آغاز کرده است و شاید بزرگترین شوک انتخاباتی تصاویری باشد که بعدها از از وحدت های مردمی و بزرگان در صفحه شخصی زینال قرار بگیرد و زیر آن تصاویر فقط بنویسد بدون شرح…

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president