آوای جنوب

واکنش زینل زاده به تاجگردون: انتصاب مدیران بله قربان گو با پیشبرد امور جور در نمی آید

آوای جنوب اردلان زینل زاده کاندیدای احتمالی اصولگرایان در آخرین کنشگری خود در فضای مجازی نسبت به انتصابات مدیران دولتی انتقاد کرد

آوای جنوب
اردلان زینل زاده کاندیدای احتمالی اصولگرایان در آخرین کنشگری خود در فضای مجازی نسبت به انتصابات مدیران دولتی انتقاد کرد.

اردلان زینل زاده نسبت به جلسه اخیر معاون وزیر راه و شهر سازی در یاسوج و سخنرانی تاجگردون که گفته بود مشکل پول نیست، مشکل ساماندهی نیروی انسانی است واکنش نشان داده و گفت: نه تنها در بلاد شاپور دهدشت بلکه در کل استان و همه بلاد ایران با رویکرد فعلی مدیریت خرد و کلان نه تنها بعد از شش ماه بلکه با گذشت ۶۰ سال هم کاری انجام نخواهد شد.
مهمترین سرمایه نیروی انسانی است نه اعتبار،جای گلایه نیست خودمان هم خوب میدانیم. انتصاب مدیران بله قربان گو و مجیز گو با انتظار پیشبرد امور جور در نمیاید، خدا و خرما را با هم نمیتوان طلب کرد.
همچنین زینل زاده در انتقاد دیگری نسبت به عدم رسیدگی مدیران به وضعیت کارگران سد چمشیر اینگونه نوشت: موج بی سابقه اعتراضات کارگری در کشور و در همین شهرستان کوچک خودمان که هر روزه جلوی نهادهای دولتی تحصن می کنند، دو علت بیشتر ندارد.
یک مورد سیاسی کاری در تعریف پروژه ها به جای محوریت و اتکا بر توجیه اقتصادی پروژه ها و عدم اجرای پروژه های مردم محور و شاید برنامه ریزی قبلی و سازماندهی شده برای تحت فشار قرار دادن کارگران و تحریک احساسات آنها و راه اندازی جنبش اپوزیسیون کارگری، که شکست خواهد خورد.
دو،انحراف در واگذاری ها، واگذاری واحدهای تولیدی به افراد خاص و در حقیقت خصولتی کردن کارخانه ها و پروژه ها به جای خصوصی سازی و مردمی کردن آنها.در هر صورت امروز که کار از کار گذشته ، باید فکری به حال این کارگران مظلوم داشته باشیم که در این اوضاع گرانی و بازگشایی مدارس بیشتر شرمنده فرزندان خود نشوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president