آوای جنوب

به همت دانشگاه آزاد گچساران صورت گرفت

برگزاری همایش منطقه‌ای نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی در گچساران

همایش منطقه‌ای نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسوولان و نفرات برتر این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گچساران برگزار شد.

آوای جنوب

همایش منطقه‌ای نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسوولان و نفرات برتر این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گچساران برگزار شد.

 برگزاری همایش منطقه‌ای نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز همایش منطقه‌ای نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسؤولان و نفرات برتر این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گچساران برگزار شد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: جشن بزرگ چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن گرفتیم که مشاهده کردیم دشمنان نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی با اشاره به عدد ۴۰ و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: به راستی چه سری در عدد ۴۰ وجود دارد و امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار به سر می‌برد.

اسماعیلی افزود: آمریکایی‌ها گفته بودند ایرانی‌ها نباید چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن بگیرند که اگر این گونه شد این انقلاب پویا و مانا به راه خود ادامه خواهد داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: این که چرا چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه همزمان شده است ضمن تسلیت این ایام باید بگویم حکمتی در آن است چرا که این انقلاب ریشه فاطمی دارد.

وی با تقدیر و تشکر از حضور شرکت کنندگان در این مراسم تصریح کرد: با توجه به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد گچساران با همکاری ادارات شهرستان  اقدام به برگزاری همایش منطقه‌ای نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی کرد.

اسماعیلی بیان کرد: در این همایش ۲۲ مقاله پذیرفته شد که از این میان شش مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب شد که امروز از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون نظارت و ارزیابی اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد: مهم‌ترین رسانه امام برای رساندن پیام انقلاب مساجد بود

معاون نظارت و ارزیابی اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مساجد نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند.

مهم‌ترین رسانه امام برای رساندن پیام انقلاب مساجد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز با حضور معاون نظارت و ارزیابی اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی همایش منطقه‌ای نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی در گچساران برگزار شد.

وی در این همایش با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: افتخار دارم سلام دکتر ولایتی؛ دکتر طهرانچی را خدمت شما داشته باشم.

حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی با مروری به تاریخ و بیانات امام علی (ع) می‌فرماید عبرت‌ها زیاد است اما عبرت گیرنده کم است، گفت: دشمنان ما به عناوین مختلف وارد کشور شدند و به این نتیجه رسیدند که آنچه باعث رشد و اعتلای و تفاوت ما با دیگران شده است دین باوری ملت ایران است.

رستمی خاطرنشان کرد: مردم ایران نشان داده‌اند با سلاح و جنگ و تهدید تسلیم نخواهند شد و این تحقیق و پژوهشی است که محققان دنیا به آن رسیده‌اند.

وی اظهار کرد: آنها به دنبال جنگ‌های نیابتی هستند و پس از بررسی‌هایشان افراد نخبه را به دانشگاه‌های انگلیس فرستادند که این از دوره قاجار آغاز شد.

این مسؤول بیان کرد: آنها به دنبال تربیت نیروی انسانی بودند و برنامه بلند مدتی در این زمینه داشتند و هدفشان شست‌وشوی مغزی دانشجویان بود و به دانشجوها القا می‌کردند دین با پیشرفت پارادوکس دارد و هر کجا مسجد باشد پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

رستمی اظهار داشت: با مشاهده تاریخ ایران باید بپذیریم ننگین ترین قراردادها توسط همین افرادی بسته شد که در آنجا تحصیل کرده بودند و امروز نقش نفوذی را دارند و موفق شدند برخی از کشورهای همسایه را از ما بگیرند.

معاون نظارت و ارزیابی اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: آ‌نها با پول ایرانی‌ها تحصیل کردند اما پس از برگشتن با هویت ملی به مبارزه پرداختند و ضررهای فراوانی به ایران زدند.

رستمی افزود: در آن زمان مردم تصمیم گیرنده نبودند و از بیرون برای این کشور تصمیم گرفته می‌شد و خودشان رضا خان را آوردند و بعد هم آن را به جزیره موریس بردند.

معاون نظارت و ارزیابی اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: نمی‌گوییم امروز مشکلات نداریم اما نمی‌توان از توانمندی فرزندان این سرزمین به راحتی گذشت.

رستمی افزود: امام سلطه را شکست و امروز ما باید بدانیم خودمان در تصمیم‌گیری‌ها در کشور نقش ویژه‌ای داریم.

وی اظهار داشت: در آن زمان نه فضای مجازی بود و نه امام رسانه‌ای داشت اما امام از طریق همین مساجد موفق شد پیام‌های خود را به مردم برساند.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: حتی کارشناسان و محققان غربی هم می‌گویند ملت ایران هر چه دارد از مساجد است و برنامه اصلی آنها خالی کردن مساجد ما است و امروز که چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است ما موفق شدیم دست رد به آنها بزنیم و در ۲۲ بهمن نیز مردم با حضورشان به ترامپ ثابت خواهند کرد آرزویش را به گور خواهد برد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president