کد خبر : 35877
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1397 - 7:49

فعالیت ۳۶۰ پروژه عمرانی در شهرستان گچساران/ اولویت اصلی ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است

فعالیت ۳۶۰ پروژه عمرانی در شهرستان گچساران/ اولویت اصلی ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است

فرماندار گچساران گفت: اولویت برنامه مسوولان شهرستانی در سالجاری به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام در سالجاری است.

آوای جنوب
فرماندار گچساران گفت: اولویت برنامه مسوولان شهرستانی در سالجاری به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام در سالجاری است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، شامگاه روز دوشنبه نشست بررسی روند پروژه‌های عمرانی در شهرستان گچساران در دست اجرا با حضور فرماندار، مدیرکل ادارات و روسای ادارات شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

 در این نشست عبدالرحیم رحیمی با اشاره به چهار ماهه پایانی سال مالی  اظهار کرد: امید است تا پایان سال مالی دیگر اعتبارات تخصیص داده شده از محل اعتبارات نفت، استانی و ملی جذب شود.

 وی با بیان اینکه در سال ۹۶- ۹۷ مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی برا ی این شهرستان تخصیص داده شد، گفت:  تا کنون ۴۲ درصد این اعتبارات جذب شده است.

 رحیمی  با بیان اینکه  در سال گذشته اعتبارات تخصیص داده شده در حوزه اعتبارات استانی و ۲ درصد نفت  ۲٫۵ برابر شده است، عنوان کرد:  این اعتبارات نسبت به سال ۹۵ افزایش دو برابری داشته است.

 فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به تشکیل جلسه و بررسی روند اجرایی پروژه‌های در دست اقدام گفت:  در حال حاضر تعداد ۳۶۰ پروژه عمرانی در بخش کشاورزی، آب، برق، احداث جاده، احداث مجتمع‌های تفریحی، فرهنگی و ورزشی،  عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان و مصلی در این شهرستان در دست اجرا است.

 وی با بیان اینکه با جذب ۴۲ درصد اعتبارات تاکنون  پروژه‌های عمرانی در شهرستان  از پیشرفت خوبی برخوردار بودند، ابراز کرد: امید است با جذب دیگر اعتبارات در چهارماهه پایانی سال مالی این پروژه‌ها به اتمام برسد.

 رحیمی  افزود: اولویت برنامه مسوولان شهرستانی در سالجاری به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام  و پیگیری مطالبات پیمانکاران در سالهای گذشته و سال ۹۶ در سالجاری خواهد بود.

 وی افزود: از مهمترین طرح‌های در دست اجرا می‌توان به بهسازی  و تعریض جاده بی‌بی حکیمه، باباکلان به گچساران و جاده پازنان، احداث روشنایی در  جاده‌ها، احداث مراکز بهداشتی در بخش روستایی،  تکمیل پروژه  ساختمان پردیس هنری، تکمیل  مصلی و احداث پارکینگ چندین طبقه در شهرستان  گچساران  نام برد.

 فرماندار گچساران  در ادامه با اشاره به تعریف پروژه‌های جدید برای شهرستان گچساران در سالجاری گفت:  بر اساس نیاز شهرستان بعد از اتمام پایان سال مالی پروژه‌های جدیدی  تعریف خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.